خبر

ویندوز 11 ARM64 با موفقیت در گوشی هوشمند شیائومی Mi 8 اجرا شد

0

مایکروسافت اولین پیش نمایش Windows 11 Insider Preview را برای کانال Dev منتشر کرده است که Build 22000.51 نام دارد. نسخه پیش نمایش اولیه به کاربران امکان می دهد ویژگی هایی را که به نسخه رسمی می آیند، تست کنند.

از آنجا که نسخه پیش نمایش توسط غول فناوری مستقر در ردموند منتشر شده است، نسخه ARM ویندوز 11 نیز به صورت آنلاین ظاهر شده و برخی از توسعه دهندگان موفق به بارگیری این سیستم عامل جدیدتر ویندوز بر روی تلفن هوشمند Lumia 950 XL شده اند.

نه تنها این، برخی گزارش ها در مورد روشن شدن گوشی هوشمند Xiaomi Mi 8 با سیستم عامل پیش نمایش ویندوز 11 نشان داده اند. در حالی که ویندوز روی تلفن هوشمند کار می کند، هنوز از قابلیت صفحه لمسی و پورت USB پشتیبانی نمی کند.

اگرچه مایکروسافت از تلفن های هوشمند Lumia خود منصرف شده است، اما کاربران همچنان در حال مدل سازی مدل های قدیمی هستند. سال گذشته، گروهی از توسعه دهندگان موفق شدند سیستم عامل کامل ویندوز 10 را بر روی تلفن های هوشمند Lumia 950 و 950 XL اجرا کنند.

توسعه دهندگان همچنین موفق شده اند پشتیبانی Continuum و همچنین برنامه شماره گیر تلفنی سفارشی را در تلفن هوشمند Lumia که دارای سیستم عامل ویندوز است اضافه کنند. آنها حتی به توانایی شناسایی سیم کارت روی دستگاه رسیدند.

به هیچ وجه رسمی شدن سیستم عامل ویندوز در گوشی های هوشمند حداقل به این زودی ها امکان پذیر نیست، اما جالب است که ببینید توسعه دهندگان در حال پیشرفت هستند و توسعه ویندوز را در پروژه ARM تقویت می کنند.

 

نسخه شیائومی Mi 6 2021 می تواند در دست ساخت باشد

مقاله قبلی

گلیچ در مرکز کنترل MIUI 12: شکایت چندین کاربر شیائومی و پوکو

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *