خبر

نسخه شیائومی Mi 6 2021 می تواند در دست ساخت باشد

0

Mi 6 پرچمدار گوشی هوشمند شیائومی در سال 2017 بود. چهار سال از زمان عرضه آن می گذرد. این گوشی ممکن است امسال دقیقاً مانند Redmi Note 8 2021 Edition به بازار عرضه شود.

در اوایل ماه گذشته، بنیانگذار و مدیرعامل شیائومی لی جون فاش کرد که هنوز بیش از 2 میلیون کاربر Mi 6 وجود دارد. چند روز بعد، یک وب سایت اینترنتی Weibo از بنیانگذار شرکت خواست که یک تلفن هوشمند کوچک و جمع و جور با طراحی Mi 6 مانند عرضه کند.

طبق گفته این شخص، Mi 11 Lite Lite 5G (معروف به Mi 11 Youth Edition) با وجود ضخامت کم، هنوز هم یک دستگاه بزرگ است. بنابراین، او به دنبال یک گوشی حتی کوچکتر است.

در همان روز، Xiaomiui با دستگاه جدید Xiaomi با نام رمز “جیوه” روبرو شد. این تلفن مرموز از یک نمایشگر 120 هرتز، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی پیکسلی، دوربین فوق عریض و دوربین تله 5 برابر بهره می برد.

طبق تلفن Xiaomiui (از طریق MySmartPrice)، این تلفن می تواند به عنوان Mi 6 2021 Edition رسمی شود. از آنجا که شیائومی نسخه محدودی از رنگ Mi 6 Silver Mercury را منتشر کرد. این لینک و سایر لینک ها نشان می دهد که “mecury” شیائومی آینده Mi 6 2021 Edition است.

متأسفانه، در حال حاضر ادعا قابل تأیید نیست. به هر حال انتظار داریم در روزهای آینده درباره این گوشی هوشمند بیشتر بدانیم. شاید، در واقع می تواند نسخه Mi 6 2021 Edition یا چیز دیگری باشد.

شیائومی ممکن است در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند قابل انعطاف با نمایشگر دو طرفه باشد

مقاله قبلی

ویندوز 11 ARM64 با موفقیت در گوشی هوشمند شیائومی Mi 8 اجرا شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *