خبر

نسخه MIUI Beta “حالت عملکرد” جدیدی را ارائه می دهد

0

MIUI سیستم عامل رسمی موبایل شیائومی بر پایه اندروید است. این شرکت به دلیل انتشار نسخه های بتا هفتگی با رفع اشکال، بهبودها و همچنین ویژگی های جدید شناخته شده است. جدیدترین نسخه این نرم افزار ویژگی جدیدی را اضافه می کند که به نظر می رسد در حال حاضر هنوز تحت آزمایش است.

طبق گفته MIUIkacskrz (Kacper Skrzypek)، ساخت جدید MIUI Beta 21.6.28 که به تازگی منتشر شده است ضامن جدیدی تحت عنوان “عملکرد” را تحت تنظیمات باتری به ارمغان می آورد. به گفته وی، این ویژگی فقط در تلفن های هوشمند پرچمدار موجود است.

وی این ضامن را از طریق یک پایه مخصوص مورد نیاز روی تلفن Xiaomi بدون نام خود فعال کرد. با این حال، به نظر نمی رسد این ویژگی برای او مفید باشد، زیرا وی آن را در نسخه Beta 21.6.28 امتحان کرد.

به هر حال، اگر MIUI Beta را روی تلفن هوشمند خود اجرا می کنید، اگر این ویژگی را در دستگاه خود مشاهده کردی ، به ما اطلاع دهید. اگر بله، به ما بگویید که آیا برای شما مفید است یا خیر.

مشخص نیست که “حالت عملکرد” جدید چه زمانی به کانال پایدار راه پیدا می کند. حتی اگر چنین شود، ما انتظار داریم که ابتدا در چین و به دنبال آن مناطق دیگر منتشر شود.

اخیراً، شیائومی برای بهبود MIUI براساس بازخورد کاربران، “گروه پیشگامان MIUI” را تأسیس کرده است. ویژگی تازه اضافه شده در نتیجه این ابتکار عمل است، همانطور که جین فن، مدیر کل تجربه MIUI می گوید.

 

شیائومی برای ارتقا سطح سلامت و تناسب اندام در هند با Cult.fit همکاری می کند

مقاله قبلی

سرمایه گذاری جمعی شیائومی برای لامپ آویز منحنی LYMAX با قیمت 26$

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *