خبر

شیائومی برای ارتقا سطح سلامت و تناسب اندام در هند با Cult.fit همکاری می کند

0

مارک معروف تلفن های هوشمند، شیائومی، اخیراً آخرین همکاری خود را اعلام کرده است که “Active with Cult by Mi” نامیده می شود. این همکاری برای ارتقا سلامت و تناسب اندام در هند با Cult.fit است.

در چند وقت اخیر، مردم نسبت به سلامتی و سلامتی خود آگاهی بیشتری پیدا کرده اند و اکنون، Mi India قصد دارد به افراد تحت نظارت “زندگی مراقب” خود در هند نیز کمک کند. مشارکت جدید “تصمیم گیری های آگاهانه کوچک برای غنی سازی و سلامتی روحی و جسمی فرد را به ویژه در زمان فعلی تقویت کنید. ” از طریق “Active with Cult”، غول فناوری چینی قصد دارد تا با ایجاد تغییراتی در سبک زندگی خود، ورزش، غذا، طرز فکر و همچنین معرفی یک رژیم مناسب، به تناسب اندام خود کمک کنند.

علاوه بر سلامتی جسمی، همکاری این شرکت همچنین تمرکز بر روی سلامت روان، مثبت بودن بدن و تمرینات خانگی است. این مشارکت در قالب یک مجموعه تناسب اندام ساخته شده توسط کولت انجام می شود که شامل سیمران نازار – کارشناس تناسب اندام رقص، نوین شارما – متخصص یوگا، سووینی مهرا – متخصص قدرت و بسیاری دیگر نیز می شود. همچنین جلسات زنده “از من هر چیزی بخواهید” (AMA) با شخصیت هایی مانند شوتامباری شتی و دیگران نیز برگزار خواهد شد.

به عبارت دیگر، سازنده گوشی های هوشمند در تلاش است تا یک روش سالم زندگی را تشویق کند و از طریق معرفی فن آوری و محصولاتی که چالش های تناسب اندام و موارد دیگر را فراهم می کند، به زندگی مصرف کنندگان نیز ارزش افزوده است. قابل توجه است، این حرکت همچنین پس از عرضه Mi Watch Revolve Active این شرکت در هند انجام می شود، که تحت شعار Watchful Living وارد شد.

 

شیائومی ممکن است در حال کار بر روی جایگزین ارزان تری برای Apple AirTag باشد

مقاله قبلی

نسخه MIUI Beta “حالت عملکرد” جدیدی را ارائه می دهد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *