خبر

شیائومی ممکن است در حال کار بر روی جایگزین ارزان تری برای Apple AirTag باشد

0

شیائومی ممکن است فقط روی نسخه خود از Apple AirTag کار کند. حق ثبت اختراع این شرکت اخیراً اعطا شده است و عنوان “روش و دستگاه برای یافتن اشیا” را دارد.

این حق ثبت اختراع دارای شماره درخواست CN106877911B است و اولین بار در سال 2017 اعمال شده است. این حق ثبت اختراع مربوط به روش و دستگاهی است که قادر به یافتن موارد باشد، همانطور که توسط ITHome گزارش شده است. به عبارت دیگر، محصول مورد نظر می تواند برای یافتن موارد گمشده کاربر استفاده شود. به این معنی که باید شبیه یا در واقع یک برچسب هوشمند از غول فناوری چینی باشد. در چند وقت اخیر، برخی از سازندگان گوشی های هوشمند تکرارهای شخصی دستگاه ردیاب هوشمند را عرضه کرده اند، از جمله شرکت مستقر در کوپرتینو، اپل.

برای کسانی که از آن بی اطلاع هستند، اخیراً اپل AirTag را که یک وسیله ردیابی هوشمند است، عرضه کرده است که به کاربران کمک می کند اشیا گمشده را پیدا کنند یا لوازم جانبی خاصی را ردیابی کنند. بنابراین، شیائومی ممکن است در حال کار روی محصولی باشد که عملکرد مشابهی دارد اما با برچسب قیمتی که دسترسی آن را برای مخاطبان گسترده تر می کند. اگرچه، در حال حاضر این فقط حدس و گمان است. متأسفانه، این هنوز یک حق ثبت اختراع است و خیلی زود است که بفهمیم سازنده گوشی های هوشمند واقعاً روی چنین محصولی کار می کند یا فقط همه پایه ها را پوشش می دهد.

پرچمدار جدید شیائومی با پردازنده Snapdragon 895 و دوربین 200MP

مقاله قبلی

شیائومی برای ارتقا سطح سلامت و تناسب اندام در هند با Cult.fit همکاری می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *