خبر

پرچمدار جدید شیائومی با پردازنده Snapdragon 895 و دوربین 200MP

0

روز گذشته، کوالکام از پلتفرم تلفن همراه +Snapdragon 888 به عنوان نسخه اورکلاک شده تراشه Snapdragon 888 موجود خبر داد. +SD888  جدا از ارائه سرعت کلاک بیشتر، به موتور AI پیشرفته مجهز است. انتظار می رود کمپانی هایی مانند آنر، ایسوس، موتورولا، شیائومی و ویوو در اواخر سال جاری میلادی تلفن های دارای پردازنده اسنپدراگون +888 را به بازار عرضه کنند. امروز، ایستگاه گفتگوی دیجیتال tipster محبوب، جزئیات اصلی پرچمدار آینده +Xiaomi’s SD888 را به اشتراک گذاشت.

پست Digital Chat Station در Weibo در مورد ویژگی های اصلی یک گوشی پرچمدار آینده با پرچمدار نسل بعدی Snapdragon با شماره قطعه sm8450 صحبت می کند. این تراشه به طور آزمایشی توسط تراشه Snapdragon 895 لقب گرفته است.

طبق گفته های مطلع، این دستگاه جدید از یک نمایشگر سوراخ دار با لبه های منحنی برخوردار خواهد بود. وی افزود که این دوربین به عنوان دوربین اصلی به لنز 200 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. گزارش های قبلی حاکی از آن بود که می تواند از سنسور 200 مگاپیکسلی آینده سامسونگ برخوردار باشد. مشخص نیست که آیا این تلفن متعلق به سری Mi 11 است یا سری های دیگر.

گزارش های دیگر ادعا کرده اند که سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL ممکن است ابعاد 1/1.37 اینچ داشته و دارای پیکسل های 1.28 میکرونی باشد. ممکن است به کاربران امکان ضبط فیلم های 16K را بدهد.

صحبت از شیائومی، خبر اخیر نام رمز 13 تلفن آینده شیائومی را فاش کرد. این نشان داده است که این شرکت می تواند تا سه تلفن با دوربین سلفی روی صفحه نمایش را معرفی کند. متأسفانه، این خبر فاقد اطلاعات در مورد تلفن مجهز به Snapdragon 895 است.

سال گذشته، Mi 11 5G به عنوان اولین تلفن مجهز به Snapdragon 888 تا پایان سال 2020 معرفی شد. کوالکام ممکن است تراشه SD895 را تا پایان سال عرضه کند. از این رو، احتمالاً تلفن شیائومی مجهز به پردازنده SD895 می تواند به عنوان یک گوشی سری Mi 12 ختم شود.

محققان در حال کار بر روی یک فناوری شارژ سریع “کم هزینه” هستند که می تواند شارژ گوشی را در عرض 5 دقیقه از 0 به 100٪ برساند

مقاله قبلی

شیائومی ممکن است در حال کار بر روی جایگزین ارزان تری برای Apple AirTag باشد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *