خبر

شیائومی Mi Notebook Pro X در تاریخ 30 ژوئن با کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3050 عرضه می شود

0

این نوت بوک به عنوان یک نوت بوک نازک و سبک با عملکرد فوق العاده معرفی شد. این محصول دارای یک نسخه 11 گیگابایتی پردازنده H35 با عملکرد بالا همراه است. این عملکرد جهشی 45 وات را به ارمغان می آورد.

در مقایسه با پردازنده نسل 10 Comet Lake-H پردازنده کاملاً جدید Tiger Lake-H جایگزین شده است.

به زبان ساده، به لطف ریز معماری هسته اصلی Willow Cove و فناوری فرآیند 10nm SuperFin پردازنده Tiger Lake-H در مقایسه با Comet Lake-H به بهبود 19 درصدی در عملکرد چند رشته منجر شده است (براساس آزمون SPEC 2017 int ، PL1 = 45W) در مورد قسمت تک رشته ای، اینتل رسماً اظهار داشت که Tiger Lake-H از عملکرد بهتری برخوردار است و در حال حاضر پیشروترین پردازنده پلتفرم موبایل است.

علاوه بر این، شیائومی Mi Notebook Pro X با فتاوری مستقل ردیابی نوری NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti همراه است. این نسل جدید تراشه های صفحه نمایش منحصر به فرد نوت بوک در جریان اصلی NVIDIA امسال است. طبیعتاً از عملکردهای پیگیری سبک و هوش مصنوعی همانن سایر مدل های این سری برخوردار است. این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم می کند تا علاوه بر GTX 1650 Ti گزینه های جدیدی نیز داشته باشند.

ژانگ فنگ، شریک گروه شیائومی و معاون ارشد رئیس گروه شیائومی. قبلاً مشخص شده بود که این نیمه دوم برنامه مطلق شیائومی خواهد بود. این محصول همچنین بهترین محصول نوت بوک در تاریخ شیائومی خواهد بود.

شیائومی Mi 11X Pro به روزرسانی MIUI 12.5 را در هند دریافت می کند

مقاله قبلی

قفل در هوشمند شیائومی با ویژگی های فوق العاده در تاریخ 29 ژوئیه عرضه می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *