خبر

شیائومی Mi 11X Pro به روزرسانی MIUI 12.5 را در هند دریافت می کند

0

شیائومی اواخر ماه آوریل سری Mi 11X متشکل از Mi 11X و Mi 11X Pro را در هند روانه بازار کرد. مدل وانیل یک ماه پس از معرفی دستگاه به MIUI 12.5 به روز شد. اکنون، مدل Pro نیز دریافت به روزرسانی گفته شده را آغاز کرده است.

Mi11X Pro فروخته شده در هند در اصل +Redmi K40 Pro در چین نامیده می شود. این تلفن هوشمند در بازارهای دیگر با نام Mi 11i نیز شناخته می شود. مدل اصلی در اواخر آوریل به روزرسانی MIUI 12.5 را دریافت کرد. از این رو انتظار می رفت که نسخه های بین المللی در هفته های آینده به روزرسانی شوند.

دو ماه بعد، به روزرسانی مورد انتظار MIUI 12.5 سرانجام برای Mi 11X Pro در دسترس است. آخرین به روزرسانی سیستم گوشی با شماره ساخت V12.5.1.0.RKKINXM عرضه می شود.

ساخت نرم افزار در حال حاضر در مرحله Stable Beta است. به عبارت دیگر، این به روزرسانی به صورت دسته ای عرضه می شود. بنابراین، فقط برای تعداد کمی از کاربران در دسترس است. به هر حال، باید در روزهای آینده برای همه کاربران منشر شود.

برای کسانی که بی اطلاع هستند، MIUI 12.5 یک ارتقا جزئی برای دستگاههایی است که از قبل دارای MIUI 12 هستند. به زودی MIUI 13 منتشر خواهد شد. سری Mi 11X برای نسخه مهم بعدی سیستم عامل موبایل شیائومی و اندروید 12 واجد شرایط دریافت MIUI 13 خواهد بود.

به نظر می رسد آخرین دوچرخه برقی Ducati مانند اسکوتر الکترونیکی شیائومی است

مقاله قبلی

شیائومی Mi Notebook Pro X در تاریخ 30 ژوئن با کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3050 عرضه می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *