خبر

هفته آینده در Tech: MWC 2021، رویداد عرضه DIZO / Realme و شیائومی Mi TV 6

0

MWC (کنگره جهانی موبایل) بارسلونا هفته آینده آغاز می شود و پیش بینی می شود چندین معرفی در این زمینه برگزار شود. در حالی که برخی از تولیدکنندگان قبلاً اعلامیه های اولیه خود را اعلام کرده اند، اما هنوز چیزهای زیادی برای انتظار وجود دارد.

رویداد مجازی Samsung MWC در 28  ژوئن

سامسونگ 28 ژوئن را به عنوان تاریخ رویداد مجازی خود تعیین کرده است. به احتمال زیاد محصول جدیدی معرفی نخواهد شد اما سامسونگ در مورد اکوسیستم Galaxy و تحولات جدید صحبت خواهد کرد.

رویداد Lenovo MWC در 28 ژوئن

لنوو همچنین در تاریخ 28 ژوئن رویدادی را برگزار کرده است و قصد دارد در مورد دستگاه های تاشو با توجه به توضیحات وب سایت MWC بحث کند. احتمالا Lenovo در مورد برنامه ای که برای این دسته از دستگاه های جدید در نظر گرفته است توضیح دهد. این نیز یک رویداد مجازی خواهد بود.

Xiaomi Mi TV 6 در 28 ژوئن

شیائومی قصد حضور در MWC را ندارد اما برنامه ریزی کرده است که محصول را در اولین روز رویداد فناوری عرضه کند. Mi TV 6، آخرین تلویزیون پرچمدار آن است. تلویزیون هوشمند دارای برخی از ویژگی های بسیار چشمگیر مانند دوربین های دوگانه 48 مگاپیکسلی و بلندگوی داخلی 100 وات است.

رویداد DIZO و Realme در 1 ژوئیه

DIZO و Realme قصد دارند در تاریخ 1 ژوئیه تعداد معدودی از محصولات را رونمایی کنند. اولین مارک تحت سیستم زیست محیطی Realme’s TechLife است و قصد دارد اولین محصول خود را در آن روز معرفی کند اما احتمال معرفی محصولات بیشتر وجود دارد. از طرف دیگر، Realme همچنین تعداد اندکی از محصولات سبک زندگی را دارد که برای عرضه در نظر گرفته است که برخی از آنها قبلاً در وب سایت آن ذکر شده است.

 

شیائومی Mi 11 Lite 4G و Mi 8 Lite به روزرسانی MIUI 12.5 را دریافت می کنند

مقاله قبلی

به نظر می رسد آخرین دوچرخه برقی Ducati مانند اسکوتر الکترونیکی شیائومی است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *