خبر

احتمال عرضه MIUI 13 در ماه اوت؛ Mi MIX 4 ممکن است اولین دستگاهی باشد که آن را اجرا می کند

0

شیائومی در حال کار بر روی گوشی هوشمند پرچمدار جدید سری Mi MIX خود است. Mi MIX 4 که انتظار می رود در ماه های آینده به صورت رسمی معرفی شود. حدس زده می شود که این تلفن با رابط کاربری سفارشی جدید MIUI 13 مبتنی بر اندروید همراه خواهد بود.

در حال حاضر، MIUI 13 تحت آزمایش است و گوشی های هوشمندی که در دو سال گذشته توسط شیائومی عرضه شده است می توانند با به روزرسانی جدید سازگار باشند. در حال حاضر، لی مینگ، مدیر شرکت آزمایش داخلی رابط کاربری آینده را تأیید کرده و همچنین اشاره کرد که MIUI 13 می تواند به طور رسمی در اوت سال جاری عرضه شود.

همچنین انتظار می رود این شرکت سازوکار تست داخلی جدیدی را در نسخه جدید برنامه Community Xiaomi اتخاذ کند و همچنین این سیستم عامل می تواند نام جدیدی داشته باشد.

نسخه فعلی مرکز آزمایش داخلی MIUI شامل تست داخلی، آزمایش عمومی، ساخت توسعه و نسخه های دیگری است که برای استفاده در بین توده ها مناسب نیستند. استفاده از نسخه تست داخلی برای کاربران عادی توصیه نمی شود.

برای اولین بار شایعه شده بود که MIUI 13 تا پایان ژوئن سال جاری میلادی برای اولین بار معرفی خواهد شد اما به نظر می رسد که اینگونه نخواهد بود. در حالی که اعلام آن در ماه جولای نیز به نظر می رسد، این پست جدید از سوی مدیر اجرایی شیائومی به معرفی ماه اوت اشاره دارد. برای اطمینان، باید کمی بیشتر منتظر معرفی رسمی بمانیم.

به روزرسانی MIUI 12.5 شیائومی برای Mi 10T و Mi 10T Pro در هند منتشر شد

مقاله قبلی

مشخصات کلیدی و قیمت شیائومی Mi TV ES 2022 به طور رسمی پیش از عرضه در تاریخ 28 ژوئن اعلام شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *