خبر

وب کم شیائومی Mi TV با قیمت 27 دلار در هند عرضه شد

0

شیائومی اولین لوازم جانبی خود را برای تلویزیون های Mi و تلویزیون های Redmi در هند عرضه کرده است. این محصول وب کم برای برقراری تماس تصویری با عزیزان است. به طور رسمی Mi TV Webcam نامیده می شود.

مشخصات و ویژگی های وب کم Xiaomi Mi TV

وب کم Mi TV تازه معرفی شده همان دوربین تلویزیونی OnePlus است. این لوازم جانبی یک محصول ODM است که توسط Seevo ساخته شده است. بنابراین، تنها تفاوت این دو در مارک تجاری است.

این دستگاه دارای یک سنسور 2 مگاپیکسلی با پشتیبانی از کیفیت 1080p (FHD) با سرعت 25 فریم در ثانیه است. دارای میدان دید 71 درجه FOV است و محدود به فوکوس ثابت است. این سنسور از کاهش نویز تصویر سه بعدی تصویر پشتیبانی می کند و می توان با استفاده از یک شاتر محرمانه داخلی هنگام استفاده، آن را پوشاند.

علاوه بر این، دستگاه همراه با میکروفون های استریو دوتایی است. شیائومی ادعا می کند که این میکروفون های میدانی می توانند از فاصله 4 متری صدا را تشخیص دهند. از این رو، با Google Duo به خوبی کار می کند.

این لوازم جانبی را می توان با تلویزیون های هوشمند دارای Android TV 8 Oreo یا بالاتر و رایانه های دارای ویندوز و همچنین macOS استفاده کرد. برای اتصال از یک USB Type-C استفاده می کند. یک کابل 1.5 متری USB Type-A به USB Type-C در بسته بندی آن موجود است.

وب کم Mi TV دارای ساختاری فلزی و یک براکت مغناطیسی قابل تنظیم است. ابعاد آن 67 * 35 * 80 میلی متر است و وزن آن 45.6 گرم است.

قیمت و در دسترس بودن وب کم شیائومی Mi TV در هند

هزینه وب کم شیائومی Mi TV پانصد روپیه کمتر از دوربین تلویزیون OnePlus است که در اصل همان محصول است. مشتریان علاقه مند می توانند آن را با قیمت 1999 روپیه (27 دلار) از Mi.com، فروشگاه های خرده فروشی Mi Home و فروشگاه های خرده فروشی Mi Studio در سراسر هند خریداری کنند. از 28 ژوئن 2021 در دسترس خواهد بود.

چراغ سقفی شیائومی یوپین با نور طبیعی امروز تحت سرمایه گذاری جمعی معرفی شد

مقاله قبلی

به روزرسانی MIUI 12.5 برای شیائومی Mi Max 3 و Redmi 7 منتشر شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *