خبر

چراغ سقفی شیائومی یوپین با نور طبیعی امروز تحت سرمایه گذاری جمعی معرفی شد

0

اخیراً، شاهد عرضه چراغ سقفی Youpin Xiaomi بود که به شدت کیفیت منبع نور را کنترل می کند تا آن را به نور خورشید نزدیک کند. تأمین سرمایه جمعی لامپ از تاریخ 26 ام و با سرمایه گذاری جمعی 599 یوان آغاز می شود.

ویژگی های لامپ های سقفی Youpin شیائومی

این لامپ از یک منبع نور LED با طیف کامل استفاده می کند، نسبت قرمز، سبز و آبی در قسمت نور مرئی مشابه نور خورشید است. و شاخص رندر رنگ، رنگ واقعی یعنی نزدیکترین به نور خورشید را بازیابی می کند. با ساختار طراحی پنج لایه طرف نور صفحه، صفحه تابش خیره کننده کمتر از 19 است. هیچ اثر نور آبی وجود ندارد، بنابراین کاربران می توانند نور مانند نور خورشید را در فضای داخلی احساس کنند. چراغ های تراشه LED بهینه در داخل لامپ ها به طور مساوی توزیع می شوند و هر دانه لامپ با یک لنز براق پوشانده شده است که می تواند بازتاب نوری را افزایش دهد و بهره وری نور را بهبود بخشد. تداخل سایه ها را نیز کاهش می دهد.

این لامپ نزدیکترین نور به نور طبیعی را تأمین می کند. متوسط شاخص ارائه رنگ بالاتر است. ایجاد خستگی چشم و آسیب دیدن بینایی و بهبود راحتی بینایی کار آسانی نیست. این اصل از طراحی نوری حرفه ای ساطع کننده جانبی را تصویب می کند. با کاغذ بازتابنده ویژه و چراغهای LED سفارشی منجوق و غیره، یکنواختی نورانی را بسیار زیاد کرده و هیچ منطقه تاریکی در نور وجود نخواهد داشت. علاوه بر این، لامپ های سقفی شیائومی یوپین را می توان به Mijia APP متصل کرد. با استفاده از APP می توانید رنگ و روشنایی لامپ ها را کنترل کنید. بلندگو Xiaoai می تواند  اتصال هوشمند کل خانه و کنترل صدا را راحتتر کند.

ممکن است سری Redmi K50 به زودی عرضه شود

مقاله قبلی

وب کم شیائومی Mi TV با قیمت 27 دلار در هند عرضه شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *