خبر

ممکن است سری Redmi K50 به زودی عرضه شود

0

در ماه مارس، ردمی سری جدید Redmi K40 را عرضه کرد. تلفن های هوشمند بسیار خوب کار می کنند و استقبال مشتریان از آنها بسیار خوب بوده است. Redmi K40 به سری پرچمداران پیوست. در ماه مه 2019، ردمی اولین تلفن های هوشمند سری K را تحت K20 عرضه کرد. در نوامبر 2019، پرچمدار دیگری Redmi K30 به این مسابقه پیوست و Redmi K30S در سال 2020 عرضه شد. اکنون ممکن است شرکت در حال کار بر روی مدل های پرچمدار جدید، سری Redmi K50 باشد.

دیروز، Redmi’s GM Lu Weibing تلاش کرد نظر هواداران را درباره سریال های آینده اعلام کند. نایب رئیس Xiaomi از طرفداران پرسید که امیدوارند سری های جدید برای آنها به ارمغان بیاورد. به غیر از این یک مطلع، ایستگاه Digit Chat همچنین می گوید Redmi K50 به زودی با شارژ سریع، صفحه نمایش خوب و کیفیت فیلم عرضه خواهد شد.

مدل قبلی Redmi K40 با شارژر سریع 33 وات عرضه شد. بنابراین، انتظار داریم سری جدید Redmi K50 با شارژ سریع 50W یا 65W وارد بازار شود. همچنین ممکن است باتری را از 4520 میلی آمپر به 5200 میلی آمپر ساعت ارتقا دهد.

با این حال هیچ خبری در مورد عرضه این گوشی هوشمند از طرف شرکت نیست. اما پیش بینی می کنیم که ردمی آن را پیش از پایان امسال عرضه کند.

 

اولین نگاه اجمالی به طراحی MIUI 13

مقاله قبلی

چراغ سقفی شیائومی یوپین با نور طبیعی امروز تحت سرمایه گذاری جمعی معرفی شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *