خبر

اولین نگاه اجمالی به طراحی MIUI 13

0

انتظار می رود شیائومی به زودی از MIUI 13، نسخه اصلی بعدی سیستم عامل تلفن همراه خود، رونمایی کند. پیش از آن، این شرکت اخیراً “گروه پیشگامان MIUI” را برای رفع اشکالات تأسیس کرده است. بعلاوه، این شرکت حتی شروع به به روزرسانی برنامه های سیستم خود برای MIUI 13 کرده است. یکی از این به روزرسانی ها برای یک برنامه، نگاهی اجمالی به UI آینده دارد.

طبق منابع مختلف، شیائومی نسخه جدیدی از MIUI File Manager را با یک زبان طراحی مطابق با MIUI 13 معرفی کرده است. V4.3.0.2 برنامه دارای عناصر UI جدید است، انیمیشن ها و یک صفحه Mi Drive که دوباره طراحی شده است.

جای تعجب نیست که هیچ تغییر عمده ای بین نسخه های قدیمی و جدید برنامه MIUI File Manager وجود ندارد. این به این دلیل است که MIUI 12 در مقایسه با MIUI 11 و نسخه های قبلی با یک به روزرسانی اساسی منتشر شد. از این رو، انتظار می رود نسخه های بعدی فقط تغییرات بصری جزئی داشته باشند.

همانطور که گفته شد، MIUI 13 قرار بود که تا پایان ماه ژوئن برای اولین بار ظاهر می شود. اما به نظر می رسد که اینگونه نخواهد بود. ممکن است در ماه جولای معرفی شود.

گفته می شود Mi MIX 4 با دوربین زیر نمایشگر اولین گوشی هوشمندی است که با این نرم افزار جدید روانه بازار می شود. نکته آخر اینکه شیائومی انتظار می رود تقریباً همه دستگاه های عرضه شده در دو سال گذشته را به MIUI 13 به روز کند.

شیائومی MITU Children’s 4G Phone Watch 5C را با پشتیبانی از تماس ویدیویی عرضه می کند

مقاله قبلی

ممکن است سری Redmi K50 به زودی عرضه شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *