خبر

شیائومی MITU Children’s 4G Phone Watch 5C را با پشتیبانی از تماس ویدیویی عرضه می کند

0

شیائومی به تازگی محصول جدیدی را به بازار عرضه کرده است که برای کودکان در چین طراحی شده است. دستگاه مورد نظر MITU Children’s 4G Phone Watch 5C است که با قیمت 379 یوان (تقریباً 58 دلار آمریکا) در دسترس است.

این پوشیدنی جدید از 4G پشتیبانی می کند و حتی می تواند تماس های ویدیویی نیز برقرار کند. همچنین ردیابی دقیق موقعیت مکانی را ارائه می دهد و انرژی آن توسط یک باتری 900 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود. علاوه بر این، حتی از دستیار صوتی XiaoAI پشتیبانی می کند و تا 20 متر ضد آب است. در جلو، از یک دوربین زاویه دید عریض بهره می برد که امکان برقراری تماس تصویری را از طریق شبکه 4G از طریق سه شرکت مخابراتی پشتیبانی شده فراهم می کند.

MITU Children’s 4G Phone Watch 5C جدید همچنین قادر به ردیابی فعالیت است و می تواند برنامه کودکان را نیز ردیابی کند، از دوره مدرسه تا حتی ردیابی رفت و آمد آنها بین خانه ها و مدارس. صفحه نمایش آن 1.4 اینچ رنگی است، در حالی که ساعت همچنین از برنامه های مبتنی بر یادگیری پشتیبانی می کند. در حال حاضر در JD.com، خرده فروش عمده الکترونیکی چینی، لیست شده است و با قیمت 379 یوان در دسترس می باشد.

شیائومی Mi 8 به روزرسانی MIUI 12.5 را دریافت می کند

مقاله قبلی

اولین نگاه اجمالی به طراحی MIUI 13

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *