خبر

شیائومی Mi 8 به روزرسانی MIUI 12.5 را دریافت می کند

0

Mi 8 پرچمدار گوشی هوشمند 2018 شیائومی بود. این گوشی پردازنده قدرتمند Qualcomm Snapdragon 845 دارد. از این رو، حتی پس از سه سال، این شرکت همچنان از آن پشتیبانی می کند. این دستگاه اکنون دریافت آخرین نسخه سیستم عامل تلفن همراه شیائومی بر اساس Android – MIUI 12.5 را آغاز کرده است.

شیائومی به روزرسانی MIUI 12.5 را برای دستگاه های واجد شرایط در سراسر جهان منتشر کرده است. اکنون، با تکمیل به روزرسانی پرچمداران و میان رده های جدید، این شرکت شروع به به روزرسانی گوشی های هوشمند برتر قدیمی خود مانند Mi 8 کرده است.

همین هفته گذشته، شیائومی به روزرسانی MIUI 12.5 را برای تعدادی از پرچمداران کلاسیک خود تأیید کرد. یکی از آنها Mi 8 بود و اکنون این به روزرسانی را با شماره ساخت V12.5.1.0.QEACNXM در چین دریافت می کند.

در حال حاضر، این ساخت نرم افزار در مرحله ‘Stable Beta’ است. این بدان معنی است که برای چند واحد منتخب در چین بصورت دسته ای در حال منشر شدن است. با این وجود باید در روزهای آینده به همه کاربرها برسد. به همین ترتیب، سایر گزینه های منطقه ای (جهانی و روسیه) نیز باید این به روزرسانی را دریافت کنند.

شیائومی Mi 8 با MIUI 9 مبتنی بر Android 8.1 Oreo برای اولین بار عرضه شد. تا کنون، این گوشی سه به روزرسانی MIUI دریافت کرده است، یعنی MIUI 10 ،MIUI 11 و MIUI 12. علاوه بر این، همچنین دارای دو به روز رسانی آندروید Android 9.0 Pie و Android 10 است. طبق سابقه بروزرسانی شیائومی، Android 11 و MIUI 13 برای این گوشی عرضه نخوتهد شد.

Mi Watch Revolve Active شیائومی با قیمت 135 دلار در هند عرضه شد

مقاله قبلی

شیائومی MITU Children’s 4G Phone Watch 5C را با پشتیبانی از تماس ویدیویی عرضه می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *