خبر

شایعه: شیائومی Mi MIX 4 با نام رمز Odin شناخته می شود

0

در اوایل سال جاری، شیائومی با عرضه اولین گوشی هوشمند تاشو خود، سری MIX را احیا کرد. گزارش شده است که این شرکت در نیمه دوم سال 2021 دستگاه دیگری از سری MIX را به بازار عرضه می کند. نام رمز این گوشی اکنون توسط یک مطلع قابل اعتماد مشخص شده است.

ماه گذشته، Digital Chat Statio فاش کرد که شیائومی قرار است به ترتیب دو مدل جدید سوئیچ تلفن هوشمند پیشرفته به ترتیب K8 و J18S را عرضه کند. مورد اول برای تلفن های معمولی MIX (Mi MIX 4) گفته می شود، در حالی که انتظار می رود دومی گوشی تاشو MIX باشد.

بیش از یک ماه بعد، ادعا شده این گوشی با شماره مدل K8 با نام رمز Odin شناخته می شود. توجه داشته باشید که، اودین پادشاه خدایان در اساطیر یونان است.

این اولین باری نیست که شیائومی از نامهای رمزگذاری شده بر اساس شخصیت های اساطیر یونان استفاده می کند. Redmi K40 Gaming Edition Ares (خدای شجاعت و جنگ) نامیده می شود.

طبق گزارش های قبلی، به اصطلاح Mi MIX 4 اولین گوشی شیائومی با دوربین زیر نمایشگر است که به آن UPC (دوربین زیر پنل) نیز می گویند. گفته می شود قیمت آن بیشتر از Mi 11 Ultra است که گران ترین گوشی هوشمند این شرکت تا به امروز است.

 

 

شیائومی رسماً از برند استودیوی فیلم سازی خود با نام Xiaomi رونمایی کرد

مقاله قبلی

شیائومی قصد دارد سری Mi TV 6 را از 28 ژوئن در چین عرضه کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *