خبر

تبلت Mi Pad 5 شیائومی گواهینامه EEC دریافت کرد

0

شیائومی در حال کار بر روی دستگاه های تبلت نسل بعدی خود است و احتمالاً به عنوان سری Mi Pad 5 روانه بازار می شود. در حال حاضر، پیش از عرضه، دستگاه توسط EC و با اشاره به عرضه قریب الوقوع آن، گواهی شده است.

این گواهینامه نشان می دهد دستگاه از سیستم عامل MIUI استفاده می کند. براساس گفته های قبلی Xu Jieyun از گروه شیائومی، دستگاه های آینده Mi 5 از MIUI استفاده می کنند که اکنون برای تبلت ها بهینه شده است.

سیستم عامل احتمالاً چندین ویژگی جدید را ارائه می دهد که هدف آنها بهبود تجربه کاربر است، از جمله مواردی مانند همکاری در چند صفحه. با این حال، برای دانستن اینکه شرکت تصمیم گرفته چه پیشنهادی ارائه دهد، باید منتظر عرضه رسمی آن بمانیم.

بر اساس درزهای منتشر شده تاکنون، سری Mi Pad 5 با صفحه نمایش LCD یا OLED با وضوح 1600 * 2560 پیکسل همراه با پشتیبانی از نرخ تازه سازی 120 هرتز و سرعت نمونه برداری لمسی 240 هرتز عرضه می شود. همچنین گفته می شود از فناوری لمسی در سطح 4096 و قلم فعال In-Cell پشتیبانی می کند که می تواند جلوه های نمایش صافی را برای دستگاه های صفحه بزرگ به ارمغان بیاورد.

نسخه Pro دستگاه احتمالاً با تراشه Qualcomm Snapdragon 870 همراه با پشتیبانی از اتصال 5G عرضه خواهد شد. گفته می شود که انرژی آن  از دو باتری 4260 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود و این باعث می شود تا به طور موثر باتری آن 8720 میلی آمپری باشد.

از طرف دیگر، نسخه استاندارد مجهز به MediaTek Dimensity 1200 SoC است که از اتصال 5G نیز پشتیبانی می کند. انتظار می رود دستگاه ها برای امنیت از یک سنسور اثر انگشت نصب شده در کنار دستگاه استفاده کنند.

بلندگوی کنفرانس صوتی و تصویری شیائومی در چین عرضه شد

مقاله قبلی

شیائومی Mi 10T و Mi 10T Pro به روزرسانی MIUI 12.5 را دریافت می کنند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *