خبر

بلندگوی کنفرانس صوتی و تصویری شیائومی در چین عرضه شد

0

شیائومی اخیراً بلندگوی کنفرانس صوتی و تصویری خود را معرفی کرده بود و اکنون این شرکت چینی آن را رسما در بازار عرضه کرده است. قیمت آن 2329 یوان است اما از 16 ژوئن تا 20 ژوئن با قیمت 1999 یوان (312 دلار) در دسترس خواهد بود.

از نظر طراحی، این محصول شبیه نوار صدا است و دوربینی را در مرکز خود قرار داده است که پشتیبانی از تماس ویدیویی را امکان پذیر می کند. این دستگاه توسط پردازنده هشت هسته ای Qualcomm APQ8053 با پشتیبانی از هسته های پردازش تصویر دوگانه و خروجی فیلم 4K مجهز می شود.

همچنین شش میکروفون آرایه ای با الگوریتم های پرتوی شکل وجود دارد که می توانند صدا را در فاصله پنج متری ضبط کرده و پارامترهای وانت را هوشمندانه تنظیم کنند تا افراد در فواصل مختلف بتوانند از کیفیت صدای خوبی برخوردار شوند.

همچنین با پشتیبانی از فناوری کاهش نویز هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی برای از بین بردن صدای فرمان در اتاق های کنفرانس عرضه می شود. برای اینکه دستگاه برای اتاق های کنفرانس بزرگتر مناسب باشد، با پشتیبانی از میکروفون های گسترده برای بهبود جلوه رادیویی همراه است. این گوشی دارای یک میکروفون 360 درجه آرایه ای کامل با طول کابل 7 متر است.

این محصول همچنین مجهز به دو واحد بلندگوی 2.5 اینچی با قابلیت اطمینان بالا است که از الگوریتم های صوتی کنفرانس حرفه ای نیز پشتیبانی می کند. دارای سنسور دوربین سونی با زاویه دید 120 درجه، پشتیبانی از بزرگنمایی دیجیتال 8X و تنظیم مکانیکی 10 درجه را برای جهت بالا و پایین ارائه می دهد.

شیائومی گروهی از متخصصین را برای رفع مشکلات پیش روی کاربران تأسیس کرد

مقاله قبلی

تبلت Mi Pad 5 شیائومی گواهینامه EEC دریافت کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *