خبر

ساعت هوشمند جدید شیائومی با شارژ بی سیم Qi ممکن است عرضه شود

0

شیائومی چندین نوع ساعت هوشمند را برای خریداران در چین عرضه کرده است. تمام ساعت های Mi موجود تاکنون با استفاده از یک شارژر داک مغناطیسی قابل شارژ هستند. اطلاعات تازه نشان می دهد که این شرکت می تواند روی ساعت هوشمند جدیدی کار کند که از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.

عکس زیر که توسط Digital Chat Station به اشتراک گذاشته شده است به نظر می رسد برای صفحه توسعه دهنده نسخه اخیر MIUI است. متن چینی در بالا “شارژ معکوس بی سیم” را نشان می دهد و سپس یک ساعت را نشان می دهد که در پشت تلفن هوشمند Mi قرار دارد.

در متن زیر آمده است: “لطفاً وسایلی را که از شارژ بی سیم Qi پشتیبانی می کنند (تلفن های همراه، دستگاه های پوشیدنی و غیره) در قسمت پشت تلفن قرار دهید.” در مرحله بعدی، این یک ضامن است که به شما امکان می دهد تلفن باتری شارژ بی سیم را معکوس کند، در حالی که باتری آن به میزان مشخصی کاهش می یابد. متن چینی زیر آن به این معنی است که “وقتی شارژ تلفن به 60 درصد برسد، شارژ معکوس بی سیم متوقف می شود.

شیائومی از Mi Watch مجهز به Snapdragon Wear 3100 در نوامبر 2019 به عنوان اولین ساعت هوشمند این شرکت خبر داد. نسخه سلب شده این ساعت با نام Mi Watch Color در ژانویه در چین عرضه شد. Mi Watch Revolve در بازارهای دیگر از جمله هند. نسخه جدیدی از MI Watch Color است. احتمالاً ساعت هوشمند آینده به عنوان جانشین Mi Watch از سال 2019 وارد بازار می شود.

در اخبار مرتبط، ساعت هوشمند جدید متمرکز بر کودکان، به نام MITu Children’s Learning Watch 5X، گواهی بلوتوث SIG را دریافت کرده است. این لیست نشان می دهد که شماره مدل آن MTSB14XUN است و از بلوتوث 4.2 پشتیبانی می کند. همچنین نشان می دهد که مانیتور MITu Mi Kids Smartwatch 5X نیز با همان دستگاه در ارتباط است. جایگزین MiTu Kids Watch 4X از سال گذشته خواهد شد.

سری Redmi Note 10 در مدت 9 روز پس از عرضه بیش از یک میلیون دستگاه فروخت

مقاله قبلی

شیائومی هند فروش Mi 11X به ارزش 41 میلیون دلار را طی 45 روز از عرضه خود جشن می گیرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *