خبر

شیائومی برای ورود مجدد به بازار، تیم خود را برای تولید تراشه ساماندهی می کند

0

شیائومی می خواست به لیگ سامسونگ، اپل و هواوی بپیوندد و به یکی از معدود تولیدکنندگان گوشی های هوشمند تبدیل شود که تراشه های خود را طراحی می کند. در همین راستا، شرکت چینی تراشه Surge S1 را در سال 2017 عرضه کرده است و این تنها پردازنده گوشی های هوشمند است که تاکنون توسط این شرکت عرضه شده است.

این شرکت اخیراً تراشه Surge C1 را برای پردازش سیگنال تصویر که در Mi MIX Fold استفاده می شود، عرضه کرده است. در حالی که اعتقاد بر این بود که شیائومی از تولید تراشه منصرف شده است، اما مشخص شد که چنین نیست.

طبق آخرین گزارش، شیائومی افراد جدیدی را استخدام می کند زیرا به سازماندهی مجدد تیم برای تولید مجدد تراشه برای ورود مجدد به بازار چشم دارد. جدا از آن، روند مذاکرات را با عرضه کنندگان نیز آغاز کرده است.

یک فرد آشنا به این موضوع می گوید در حالی که هدف شیائومی ساخت تراشه برای تلفن های همراه است، تراشه بعدی که توسط این شرکت عرضه می شود ممکن است مربوط به تلفن ها نباشد زیرا ممکن است با یک تراشه جانبی شروع شود.

شیائومی در سال 2014 یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به نام Beijing Songguo Electronics برای ورود به صنعت تولید تراشه تاسیس کرد و پس از سه سال، این شرکت اولین تراشه تلفن هوشمند خود را با نام Surge S1 عرضه کرد.

پس از عرضه Surge S1 در سال 2017، مدت ها بود که هیچ چیز از این بخش شنیده نمی شد تا اینکه این شرکت تراشه پردازش سیگنال تصویر Surge C1 را امسال عرضه کرد. با این حال، اخیراً لی جون، بنیانگذار و مدیرعامل شیائومی گفت که با وجود شکست ها، توسعه تراشه ها ادامه خواهد یافت.

شیائومی افتتاح 1000مین فروشگاه Mi را در سطح جهان جشن می گیرد

مقاله قبلی

بلندگو کنفرانس صوتی و تصویری شیائومی معرفی شد؛ قیمت 1999 یوان (313 دلار)

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *