خبر

شیائومی افتتاح 1000مین فروشگاه Mi را در سطح جهان جشن می گیرد

0

شیائومی برای جشن افتتاح بیش از 1000 فروشگاه شیائومی در جهان، طبل های خود را راه انداخته است. این امر علی رغم چالشی که COVID 19 در فروشگاه ها و رقابت فزاینده در بازار گوشی های هوشمند ایجاد کرده است، در حال انجام است.

این آمار شامل فروشگاه های Mi در هند و چین نیست. در سپتامبر سال گذشته، شیائومی اعلام کرد که رکورد دار 3000مین فروشگاه Mi تنها در هند است. در حالی که در چین، در آوریل سال جاری اعلام کرد 5000 فروشگاه Mi Home تاکنون در کشور خود افتتاح شده است.

افتتاح 1000 فروشگاه شیائومی در بازار جهانی نقطه عطفی است که بازتابی از استراتژی گسترش جهانی این برند است. این امر پنج سال طول کشید تا این شرکت آن را به دست آورد، زیرا اولین فروشگاه خود را در سال 2016 در سنگاپور افتتاح کرد. تعداد زیادی از این فروشگاه های جدید در اروپای غربی و مرکزی واقع شده اند که شیائومی از آنجا که رهبر فناوری چین بوده است برای جذب مشتریان Huawei تلاش می کند.

شیائومی همچنین یک رویداد فروشگاه Xiaomi 1000 را به صورت آفلاین و آنلاین به مناسبت این رویداد مهم برگزار می کند. در این مراسم طرفداران این برند هدایای اختصاصی دریافت می کنند و از چندین محصول تخفیف می گیرند. مارک چینی جشن ها را با یک رویداد تبلیغاتی آنلاین و همچنین فروش آفلاین در فروشگاه های Xiaomi در مناطق مختلف که بازار جهانی آن را تشکیل می دهند، آغاز می کند. برخی از هدایای اختصاصی ارائه شده در این رویدادها با نشان جدید شیائومی و نوشته “متشکرم” به زبانهای مختلف عرضه می شوند.

MIUI 13 به زودی عرضه می شود

مقاله قبلی

شیائومی برای ورود مجدد به بازار، تیم خود را برای تولید تراشه ساماندهی می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *