خبر

سرمایه گذاری جمعی شیائومی برای دستگاه پخت و پز هوشمند Solista CJ01 با قیمت 499 یوان (78 دلار)

0

غول فناوری چینی شیائومی یک دستگاه پخت و پز هوشمند تحت سرمایه گذاری جمعی در بستر یوپین عرضه کرده است. نام این محصول Solista Smart Cooking Machine CJ01 می باشد و یک مارک فرعی از شرکت چینی Joyoung Group است که به دلیل تولید لوازم خانگی و صنعتی معروف است.

Joyoung’s Solista Smart Cooking Machine CJ01 دارای اندازه جمع و جور وجود می باشد و با حجم زیاد 3 لیتر عرضه می شود. قابلمه به اندازه کافی بزرگ است که می تواند وعده های غذایی را برای هر بار 3 تا 4 نفر بپزد. دستگاه هوشمند پخت و پز دارای چهار حالت پخت و پز متداول است که شامل سرخ کردن با حرارت بالا، برشته کردن، سرخ کردن و بخارپز شدن است. این حالت ها می توانند بیشتر وعده های غذایی مردم را بپزند.

کار با دستگاه پخت و پز هوشمند Solista CJ01 نیز آسان است زیرا حالت را می توان از طریق دسته تنظیم کرد. تمام کاری که کاربر باید انجام دهد این است که تمام مواد لازم و همچنین چاشنی ها را اضافه کرده و سپس قبل از انتخاب حالت پخت در دسته قابلمه، درب آن را ببندد. زمان پخت با حالت های مختلف از پیش تعیین شده است.

بعلاوه، دستگاه پخت و پز هوشمند می تواند مستقیماً از طریق برنامه MIJIA کنترل شود که در آن کاربر می تواند زمان پخت و پز را به دلخواه و شدت گرما را تنظیم کند. این برنامه همچنین به کاربران امکان دسترسی به صدها دستور العمل پخت و پز را می دهد.

همانطور که قبلاً گفته شد، ماشین پخت و پز هوشمند Solista CJ01 در حال حاضر با قیمت 499 یوان (78 دلار) در وب سایت شیائومی موجود است. پیش بینی می شود این محصول قبل از 21 ژوئیه ارسال شود.

 

شارژر شیائومی Mi GaN Charger 65W 1A1C با قیمت 149 یوان (23 دلار) عرضه شد

مقاله قبلی

MIUI 13 به زودی عرضه می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *