خبر

شارژر شیائومی Mi GaN Charger 65W 1A1C با قیمت 149 یوان (23 دلار) عرضه شد

0

شیائومی شارژر جدیدی را با نام Mi GaN Charger 65W 1A1C در چین عرضه کرده است. همانطور که از نام آن پیداست، آداپتور برق به جای سیلیکون از گالیم نیترید (GaN) استفاده می کند. بنابراین، در مقایسه با شارژرهای معمولی 65 وات، اندازه آن کوچکتر است. بیایید نگاهی به مشخصات، ویژگی ها، قیمت، در دسترس بودن و معنی “1A1C” در نام آن بیندازیم.

مشخصات و ویژگی های شیائومی Mi GaN Charger 65W 1A1C

شارژر شیائومی Mi GaN 65W 1A1C که به تازگی منتشر شده نسخه جدیدی از شارژر Mi GaN 65W اصلی سال گذشته است. بنابراین، شماره مدل آنها فقط با یک رقم متفاوت است. اولی دارای شماره مدل AD652G است، در حالی که دومی به عنوان AD65G شناخته می شود.

در واقع هر دوی آنها برچسب قیمتی یکسانی دارند. تنها تفاوت عمده این دو در تعداد درگاه ها است. مدل قدیمی دارای یک درگاه USB Type-C است. از طرف دیگر، مدل جدید دارای دو پورت – USB Type-A و USB Type-C است. از این رو، نام آن حاوی برچسب ‘1A1C است.

شارژر از استاندارد USB PD (Power Delivery) پشتیبانی می کند. بنابراین می توان از آن برای شارژ محصولات بسیار متنوعی از جمله تلفن های هوشمند، لپ تاپ، تبلت، کنسول بازی دستی و لوازم جانبی از مارک های مختلف استفاده کرد.

پورت USB Type-A فقط می تواند تا 18 وات را پشتیبانی کند. با این حال، پورت USB Type-C حداکثر 65 وات است. هنگامی که از هر دو پورت استفاده می شود، میزان خروجی پورت Type-C به 45W کاهش می یابد، اما پورت Type-A همچنان 18W را ارائه می دهد.

شارژر شیائومی Mi GaN 65W 1A1C در ابعاد 71.8 * 31 * 31 میلی متر است ، دارای یک پین تاشو، با رنگ سفید و با 1.5 میلی متر USB Type-C به USB نوع C عرضه می شود کابل که می تواند تا 5A جریان را حفظ کند.

شارژر شیائومی Mi GaN 65W 1A1C قیمت و در دسترس بودن

شارژر Mi GaN شیائومی 65W 1A1C در چین 149 یوان (23 دلار) قیمت دارد. این در وب سایت رسمی Xiaomi در حال فروش است. قیمت این شارژر دقیقاً همان قیمت شارژر Mi GaN 65W اصلی سال گذشته است.

فعلا هیچ خبر رسمی از شرکت در مورد موجود بودن این محصول در خارج از چین اعلام نشده است. اما می توان انتظار داشت که شیائومی آن را مانند مدل اصلی در بازارهای منتخب جهانی عرضه کند.

شیائومی اولین فروشگاه رسمی خود را در عربستان سعودی افتتاح کرد

مقاله قبلی

سرمایه گذاری جمعی شیائومی برای دستگاه پخت و پز هوشمند Solista CJ01 با قیمت 499 یوان (78 دلار)

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *