خبر

شیائومی اولین فروشگاه رسمی خود را در عربستان سعودی افتتاح کرد

0

شیائومی به تازگی اولین فروشگاه رسمی خود را در عربستان سعودی افتتاح کرده است. فروشگاه Mi جدید این شرکت در مرکز تجاری Electron در ریاض، عربستان سعودی واقع شده است و در اوایل این ماه رسما افتتاح شد.

این اولین فروشگاه رسمی غول فناوری چینی در عربستان سعودی است که محصولات مارک Mi مانند تلفن های هوشمند، محصولات الکترونیکی مصرفی و لوازم جانبی مربوطه می فروشد. این شامل محصولاتی مانند ساعت های هوشمند و حتی لوازم خانگی هوشمند مانند جاروبرقی و سایر محصولات اکوسیستم گسترده آن است.

این محصولات همچنین از محصولات سطح بالا، متوسط، تا محصولات سطح ابتدایی برای مشتریان سعودی متغیر هستند. این یک گام اساسی برای سازنده گوشی های هوشمند محسوب می شود زیرا اخیراً توسط Canalys، یک شرکت مستقر در تحلیل بازار، در بین سه مارک برتر تلفن های هوشمند در کشور در سه ماهه نخست سال جاری قرار گرفت. شیائومی در Q1 2021 سهم بازار 12 درصدی را در منطقه داشت.

وانگ زینگانگ، مدیر بخش عربستان سعودی افزود: “با پیشرفت قدرت علمی و فناوری چین، محصولات الکترونیکی هوشمند، از جمله تلفن های هوشمند، به شدت مورد علاقه مصرف کنندگان در خاورمیانه قرار دارند.” این مقام مسئول همچنین خوش بینی خود را نسبت به عملکرد این برند در بازار عربستان ابراز داشت و حتی ابراز امیدواری کرد فروشگاه های دیگری در آینده نزدیک برای معرفی “تولید هوشمند چین” در این کشور باز شود.

قیمت شیائومی Mi 11 Lite 4G در هند قبل از عرضه فاش شد

مقاله قبلی

شارژر شیائومی Mi GaN Charger 65W 1A1C با قیمت 149 یوان (23 دلار) عرضه شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *