خبر

جایگزینی مارک Mi Home Store شیائومی با آرم جدید

0

در پایان ماه مارس سال جاری، غول فناوری چینی شیائومی از هویت بصری جدید خود که شامل یک آرم طراحی مجدد و تایپوگرافی جدید است، رونمایی کرد. اکنون این شرکت جایگزینی آرم قدیمی را با آرم جدید در فروشگاه های Mi Home آغاز کرده است.

توسعه توسط لو وایبینگ، شریک گروه شیائومی، رئیس شیائومی چین و مدیر کل برند Redmi تأیید شد. لوگوی جدید توسط لی جون، بنیانگذار و مدیرعامل شیائومی، در تاریخ 30 مارس در جریان رویداد Spring New Product Launch فاش شد.

آرم جدید شیائومی توسط کنیا هارا، استاد دانشگاه هنر موساشینو و رئیس مرکز طراحی نیپون (NDC) طراحی شده است.

برای این لوگوی جدید، شیائومی گوشه های گرد خود را درست شبیه آنچه در برخی از بسته های آیکون دیده اید، دنبال کرده است. بنابراین شما به جای آرم قدیمی که یک مربع است یک دایره دارید. شیائومی می گوید که طراح از فرمول ریاضی “superellipse” برای طراحی استفاده کرده و مجبور بوده است متغیرها را برای دستیابی به یک تعادل دینامیکی بهینه از نظر بصری و یک تعادل کامل بین یک مربع و یک دایره تنظیم کند.

شیائومی می گوید که به استفاده از رنگ نارنجی به عنوان رنگ سازمانی خود ادامه خواهد داد و بنابراین رنگ آرم بدون تغییر باقی می ماند. با این حال، از انواع سیاه و نقره ای آرم به عنوان رنگ های اضافی برای محصولات پرچمدار استفاده خواهد کرد.

چند ماه پیش، در ماه آوریل، هنگامی که شیائومی 5000مین فروشگاه Mi Home خود را در چین در شهر شنیانگ باز کرد که اولین فرئشگاهی بود که از لوگو تجاری جدید شیائومی استفاده کرد.

مانیتور LCD شیائومی Mi Fast در اندازه 24.5 اینچ و نرخ تازه سازی 165 هرتز با قیمت 1499 یوان (234 دلار) در چین عرضه شد

مقاله قبلی

با 281 دلار می توانید یک Redmi K40 (معروف به POCO F3 و Mi 11X) در چین سفارش دهید

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *