خبر

سامسونگ و شیائومی در نیمه اول سال2021 بازار گوشی های هوشمند EMEA را در دست گرفتند

0

بازار گوشی های هوشمند در منطقه EMEA در سه ماهه نخست سال جاری رکورددار رشد است. محموله ها بیش از 93 میلیون واحد را پشت سر گذاشتند، سامسونگ و شیائومی بازار گوشی ها را رهبری می کنند.

برای افراد ناآگاه، منطقه EMEA شامل اروپا، خاورمیانه و آفریقا است. براساس گزارش IDC، بازار تلفن های هوشمند EMEA در نیمه اول سال 2021 رشد سالانه 20.9 درصدی را ثبت کرده است. در این مدت، این منطقه 31.676 میلیارد دلار آمریکا فروش تلفن های هوشمند به دست آورده است که رشد چشمگیر 29 درصدی نسبت به سال اول را نشان می دهد. سه ماهه سال گذشته فقط در اروپا این منطقه سالانه تقریباً 33 درصد افزایش داشته است.

غول فناوری کره جنوبی بازار تلفن های هوشمند EMEA را رهبری کرد و پس از آن شیائومی در مقام دوم قرار گرفت. سامسونگ طی سه ماهه اول 32.8 درصد سهم بازار را به خود اختصاص داده است که با تحویل کالا به 30.6 میلیون واحد رشد 34.7 درصدی را نشان می دهد. از سوی دیگر، سازنده گوشی های هوشمند چینی 15.4 درصد از بازار را در اختیار داشت و محموله های آن به 14.4 میلیون دستگاه رسید. قابل توجه است که شیائومی حتی جهش در رده بندی را تجربه کرد و در سال 2021 دوم شد، در حالی که با غلبه بر Transsion و اپل از رتبه چهارم نسبت به سال قبل بالاتر بود.

علاوه بر این، رشد EMEA علی رغم این که منطقه با قفل جدیدی نسبت به تجدید حیات همه گیر ویروس کرونا مواجه شده است. در این میان، سامسونگ عملکرد قوی سه ماهه اول را ثبت کرد، تقریباً دو پنجم از کل تلفن های هوشمند اروپایی را در این دوره به خود اختصاص داده است. این همچنین بزرگترین سهم سه ماهه بازار در شش سال گذشته را به خود اختصاص داده است.

محموله های تلفن هوشمند شیائومی در نیمه اول سال 2021 در شیلی 1000 درصد رشد کردند

مقاله قبلی

مانیتور LCD شیائومی Mi Fast در اندازه 24.5 اینچ و نرخ تازه سازی 165 هرتز با قیمت 1499 یوان (234 دلار) در چین عرضه شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *