خبر

محموله های ارسال شده جهانی شیائومی Mi Band 6 از مرز 3 میلیون واحد عبور کرد

0

حدود یک ماه پیش، لی جون، بنیانگذار و مدیرعامل شیائومی اعلام کرده بود که محموله های Mi Band 6 از مرز یک میلیون دستگاه عبور کرده است. اکنون، Zeng Xuezhong، معاون رئیس گروه شیائومی و رئیس بخش تلفن همراه در Weibo گفته است که کل محموله های جهانی Mi Band 6 بیش از سه میلیون واحد است.

Xiaomi Mi Band 6 جدیدترین نسخه ردیاب تناسب اندام پوشیدنی از غول چینی است که در مارس سال جاری عرضه شد. شامل دو نوع می باشد، یک مدل استاندارد بدون پشتیبانی NFC و دیگری با پشتیبانی NFC.

در حالی که Mi Band 6 در ماه مارس معرفی شد، فروش این دستگاه از 2 آوریل در چین آغاز شد و در کمتر از یک ماه، فروش کلی این پوشیدنی از مرز 1 میلیون دستگاه گذشت. اکنون، در حدود دو ماه، فروش در سطح جهانی از مرز 3 میلیون عبور کرده است.

نسخه استاندارد 229 یوان  که تقریبا معادل 36 دلار است در حالیکه نوع NFC قیمت آن 279 یوان است که تقریباً معادل 44 دلار می باشد.

Mi Band 6 از صفحه نمایش رنگی 1.56 اینچی AMOLED بهره می برد که 50 درصد افزایش در صفحه نمایش دارد و 326PPI را ارائه می دهد. شیائومی دکمه لمسی فیزیکی را حذف کرده و پشتیبانی از حرکات را معرفی کرده است.

این دستگاه می تواند سطح اکسیژن خون را همراه با نظارت بر ضربان قلب و خواب کاربران نیز ردیابی کند. علاوه بر این، ردیاب تناسب اندام همچنین سایر ویژگی های ردیابی سلامتی و ورزشی را شامل می شود، از جمله 30 حالت ورزشی با پشتیبانی از ردیابی دویدن، دوچرخه سواری، پیاده روی و موارد دیگر.

شش حالت ورزش با قابلیت تشخیص خودکار، نظارت بر ضربان قلب (PPG) و SpO2 (اندازه گیری اکسیژن خون) وجود دارد. این دستگاه از نظر مقاومت در برابر آب 5 آمپر است و دارای باتری 125 میلی آمپر ساعتی LiPo با دوام باتری تا 14 روز می باشد.

 

سرمایه گذاری جمعی گسترده شیائومی برای درب هوشمند Tinymu Pro-H مخصوص توالت با 8 حالت تمیز کردن

مقاله قبلی

ردمی نوت 10 طی یک ساعت بیش از 500000 دستگاه فروخت

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *