خبر

سرمایه گذاری جمعی گسترده شیائومی برای درب هوشمند Tinymu Pro-H مخصوص توالت با 8 حالت تمیز کردن

0

شیائومی تحت پوشش سرمایه گذاری جمعی در چین Tinymu Smart Toilet Cover Pro-H Version را عرضه کرده است. صندلی توالت هوشمند نسخه اصلاح شده نسخه Tinymu Smart Toilet Seat Cover Cover AI با دستیار XiaoAI است که در سال 2018 منتشر شد. نسخه جدید Pro-H با قیمت 999 یوان (157 دلار) شروع می شود به استثنای عنصر فیلتر و نصب در حالی که توالت هوشمند است. صندلی با دو عنصر فیلتر و قیمت نصب 1299 یوان (204 دلار) است.

نسخه Pro-H توالت هوشمند Tinymu قابلیت الکترولیز آب با افزودن اسید هیپوکلروس را دارد که می تواند با استریل موثر، بیش از 99٪ در برابر اشریشیا کلی و استافیلوکوکوس اورئوس، استرلیزه شود. بنابراین، می تواند به طور موثر انتقال میکروب را مسدود کند و توالت را کاملاً تمیز کند. آب استریل همچنین می تواند به طور خودکار به آب طبیعی بازگردد و آن را دوستدار محیط زیست کند.

هر وقت درب توالت باز می شو ، به طور خودکار عملکرد قبل از خیس شدن را شروع می کند. در طول این مرحله، پاشش خودکار چند جهته آب وجود دارد تا سطح دیواره داخلی توالت را مرطوب کند تا از چسبیدن خاک به سطح در هنگام شستشو جلوگیری کند.

روکش صندلی توالت هوشمند از 8 حالت تمیز کردن پشتیبانی می کند. این موارد شامل مراقبت از قاعدگی، آبگرم، تمیز کردن کودکان، تمیز کردن زنان، تمیز کردن باسن، تمیز کردن با ماساژ، تمیز کردن متقابل و تمیز کردن انتخابی است. اکثر کودکان به دلیل کوچک بودن باسن خود نمی توانند از عملکرد شستشو به طور معمول استفاده کنند. عملکرد یک کلید این محصول به طور خاص برای کودکان طراحی شده است و می توان بدون نشستن از آن استفاده کرد.

پس از اتمام شستشو، Tinymu Pro-H از هوای گرم چهار بلوکی که دمای اتاق، 40 درجه سانتیگراد، 45 درجه سانتیگراد و 50 درجه سانتیگراد است، با یک حلقه نشیمن چهار بلوکی برای تنظیم دما پشتیبانی می کند، که مناسب تمام فصول است.

هنگام نشستن می توانید عملکرد بوگیری را خودتان شروع کنید. کربن فعال با دئودورانت کاتالیزور ترکیب می شود و سپس از فن برای تهویه اتاق استفاده می شود تا وقتی شخص دیگری می خواهد از لئو استفاده کند، بوی تازه می دهد.

از نظر طراحی، Tinymu Smart Toilet Cover Pro-H طراحی باریک و جدیدی را با خطوط صاف به کار می برد. برای عملکرد کنترل از راه دور یک سنسور از راه دور را در کنار خود قرار داده است. بعلاوه گفته می شود که این صندلی با 95٪ توالت های اصلی بازار سازگار است. می توان آن را به توالت توالت قوسی، دیواری و کوچک سازگار کرد.

 

شیائومی فناوری HyperCharge سیمی 200 وات و بی سیم 120 وات را عرضه می کند، شارژ کامل در 8 دقیقه

مقاله قبلی

محموله های ارسال شده جهانی شیائومی Mi Band 6 از مرز 3 میلیون واحد عبور کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *