خبر

شیائومی فردا فناوری شارژ سریع HyperCharge را معرفی می کند

0

شیائومی یکی از تولیدکنندگانی است که نوار فناوری شارژ سریع را به سطوح باورنکردنی رسانده است. در حال حاضر رکورد سریعترین فناوری شارژ بی سیم را در اختیار دارد و یکی از معدود سازندگان دستگاهی است که از شارژ سریع سیمی 120 وات پشتیبانی می کند. فردا هنگامی که از فناوری جدید شارژ سریع HyperCharge رونمایی می کند، آماده ثبت رکورد دیگری است.

این غول فناوری پستی را در کانال های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته است که می گوید با فناوری جدید شارژ سریع HyperCharge رکورد جدیدی را به نام خود ثبت خواهد کرد. ما مطمئن نیستیم که این فناوری جدید سیم دار یا بی سیم است.

در اوایل سال جاری، گزارش هایی مبنی بر داشتن شیائومی تلفنی با پشتیبانی از شارژ سریع 200 وات در نظر گرفته شده بود که در نیمه دوم سال جاری عرضه می شود. با این حال، منبع توضیح داد که 200W مجموع تمام حالت های شارژ دستگاه است که پشتیبانی می کند، یعنی شارژ با سیم + بی سیم + معکوس. Mi 11 Ultra که بالاترین مدل پرچمدار شیائومی است از شارژ سیمی 67W، شارژ بی سیم 67W و شارژ بی سیم معکوس 10W پشتیبانی می کند که حداکثر 144W است.

این شرکت چینی با فناوری شارژ بی سیم 67 وات موجود در Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra در حال حاضر رکورد سریعترین فناوری شارژ بی سیم را در دستگاهی به خود اختصاص داده است. سال گذشته، این شرکت از فناوری شارژ سریع بی سیم 80 وات خبر داد که هنوز توسط هیچ دستگاهی پشتیبانی نمی شود، هرچند که در حال حاضر یک شارژر بی سیم 80 وات را به فروش می رساند.

به روزرسانی Android 11 برای شیائومیMi 9T یا همان Redmi K20 منتشر شد

مقاله قبلی

شیائومی فناوری HyperCharge سیمی 200 وات و بی سیم 120 وات را عرضه می کند، شارژ کامل در 8 دقیقه

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *