خبر

هدفون های بی سیم Redmi Airdots 3 Pro با قیمت 55 دلار عرضه شد

0

26 مه 2021، در رویداد تابستانی امروز، Redmi چندین محصول مانند لپ تاپ های سری Pro، سری Redmi Note 10 و Redmi Airdots 3 Pro را منتشر می کند. این اولین هدفون های بی سیم کاملاً بی سیم توسط این شرکت با کاهش نویز فعال است.

پس از عرضه شیائومی Flipbuds pro، بهترین هدفون های فعال برای حذف نویز در سال 2021. این اولین بار است که Redmi در حال عرضه هدفون های بی سیم واقعی با پشتیبانی از لغو نویز فعال است. چند هفته گذشته، شاهد عرضه Huawei Freebuds 4 و VIVO TWS 2 بودیم. این شرکت ها ادعا می کنند بهترین ها در بازار هستند. بنابراین، به نظر شما، آیا اینها می توانند با دیگر هدفون های فعال کننده حذف نویز رقابت کنند؟

ویژگی های Redmi Airdots 3 Pro:

هدفون های جدید دارای یک کیف شارژ شکل بیضی شکل در رنگ سیاه و سفید است. مقامات شرکت می گویند که هدفون ها از کاهش صدای 35dB پشتیبانی می کنند. همچنین، آنها تأخیر بسیار کم 69 میلی ثانیه را ارائه می دهند. این تاخیر کم به گیمرها کمک خواهد کرد. ما قادر به اتصال airdots با دو تلفن هوشمند هستیم. کاربران می توانند به راحتی بین دستگاه ها جابجا شوند.

هدست Redmi AirDots 3 Pro علاوه بر مجهز بودن به 3 میکروفون برای کاهش سر و صدا، از تأخیر کم تا 69 میلی ثانیه نیز پشتیبانی می کند که تجربه خوبی را برای بازی به ارمغان می آورد. این هدست به یک واحد دینامیکی مرکب 9 میلی متری مجهز شده است که توسط آزمایشگاه صدای شیائومی تنظیم شده است.

عمر باتری آن 6 ساعت است و جعبه شارژ نیز باتری آن تا 28 ساعت است. همزمان جعبه شارژ از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. به گفته این مقام مسئول، عملکرد تأخیر کم بازی 69ms باید با پروتکل بلوتوث 5.2 ترکیب شود و در حال حاضر با تلفن های همراه مانند Redmi Note 10 Pro سازگار است.

فروش هدفون های AirDots 3 Pro از 11 ژوئن با قیمت 55 دلار آغاز می شود.

شیائومی رسما از لیست سیاه تجارت ایالات متحده خارج شد

مقاله قبلی

Redmi Note 10 5G با پردازنده Dimensity 700 و نرخ تازه سازی 90Hz عرضه شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *