خبر

شیائومی FlipBuds Pro بروزرسانی 7.6.1.3 را دریافت می کند

0

25 مه 2021، نایب رئیس گروه شیائومی چانگ چنگ در شبکه های اجتماعی گفت که شیائومی FlipBuds Pro جدید به نسخه سیستم عامل 7.6.1.3 ارتقاء پیدا کرده است. این ارتقا اساساً تشخیص سایش همراه با صدای سریع و جلوه صوتی سریع است.

هدفون های بی سیم جدید Ture هفته گذشته توسط این شرکت منتشر شد. این اولین محصول از این شرکت با حذف صدا فعال است. همچنین قابلیت لغو نویز فعال 40dB را داد.

با سه میکروفون، تراشه صوتی بلوتوث Qualcomm QCC5151 را دریافت می کنیم. شیائومی FlipBuds Pro از فناوری بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند و عملکردهایی مانند حالت شفاف دارد. با فشار دادن طولانی بر روی گوش چپ یا راست می توانید به حالت شفاف بروید. با یک فشار، مکالمه پخش / مکث یا پذیرفته می شود و دوبار فشار به آهنگ بعدی منتقل می شود یا تماس را رد می کند.

هدفون ها به راحتی می توانند بین تلفن های هوشمند، تبلت و لپ تاپ شما جابجا شوند. اگر دو جفت هدفون دارید، می توانید آنها را به یک تلفن هوشمند یا لپ تاپ متصل کنید.

FlipBuds Pro جدید با ۲۸ ساعت پشتیبان گیری باتری عرضه می شود. با یک بار شارژ می توانید حدود 7 ساعت موسیقی گوش دهید. با پشتیبانی از شارژ سریع به شما امکان می دهد فقط با 5 دقیقه شارژ به مدت 2 ساعت موسیقی گوش دهید.

هدست Realme Buds Air 2 Neo با کاهش نویز 25dB منتشر شد

مقاله قبلی

شیائومی رسما از لیست سیاه تجارت ایالات متحده خارج شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *