خبر

شیائومی تلویزیون Mi 1 4A 40 Horizon Edition را از اول ژوئن عرضه می کند

0

شیائومی به تازگی اعلام کرده است که در ابتدای ماه آینده یک تلویزیون هوشمند جدید عرضه می کند. این Mi TV 4A 40 Horizon Edition است که در اول ژوئن 2021 عرضه می شود.

مطابق توییت اخیر غول فناوری چینی، تلویزیون هوشمند جدید از نمایشگر افق (Horizon Display) بهره می برد که از هر طرف با حداقل حاشیه ارائه می شود. این شرکت با طراحی کم حاشیه آن را تبلیغ می کند و همچنین تلویزیون را در یک پوستر تصویر نیز به نمایش می گذارد. Mi India با نگاهی به این توییت اظهار داشت که تلویزیون یک تجربه “همه جانبه ارائه می دهد. تصاویر زیبا حقیقا یک اثر هنری ست.”

متأسفانه، این شرکت از ذکر جزئیات و مشخصات خاص در مورد محصول آینده خودداری کرد. اگرچه، تلویزیون هوشمند جدید به احتمال زیاد شبیه Mi TV 4A Horizon Edition است که در سپتامبر سال 2020 به بازار عرضه شد. این مدل در دو نوع اندازه از جمله نسخه 32 اینچ و 43 اینچ به بازار عرضه شد. بنابراین، می توان انتظار داشت که این تلویزیون با نمایشگر 40 اینچی خود اندازه بین هر دو مدل را پر کند.

هر دو تلویزیون که قبلاً عرضه شده بودند بیش از 90 درصد نسبت صفحه به بدنه را ارائه می دادند و دارای رزولوشن FHS (1920x1080px) بودند. تلویزیون ها یک پردازنده چهار هسته ای Amlogic Cortex A53 را با پردازنده گرافیکی Mali 450 MP3 همراه با 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی در خود جای داده بودند. اینها همچنین Android Pie را اجرا کرده و با Xiaomi’s PatchWall ارسال کردند. در حالی که قیمت Mi TV 4A 40 آینده مشخص نیست، انتظار می رود قیمت آن به ترتیب بین 180 تا 315 دلار باشد که به ترتیب قیمت مدل 32 اینچ و 43 اینچ می باشد.

 

شیائومی بیش از 3 میلیون دستگاه از Mi 11 ،Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra در سطح جهانی فروخته است

مقاله قبلی

اندازه صفحه نمایش، دوربین، پردازنده و رنگ Redmi Note 8 2021 تأیید شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *