خبر

شیائومی بیش از 3 میلیون دستگاه از Mi 11 ،Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra در سطح جهانی فروخته است

0

یک خبر خوشحال کننده از تولید کننده چینی گوشی های هوشمند شیائومی این است که این شرکت بیش از 3 میلیون دستگاه از تنها سه محصول را در سری گوشی های هوشمند Mi 11 خود در سراسر جهان فروخته است. شیائومی می گوید که سه مدل Mi 11 ،Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra قسمت قابل توجهی از سهم بازار آن در چین را تشکیل می دهند. ارقام فروش ترکیبی از منابع خارجی و خرده فروشان شخص ثالث استخراج شده و مربوط به چهار ماه اول سال (ژانویه تا آوریل 2021) است. این شرکت چند واحد از هر سه مدل فروخته شده را فاش نکرده است.

شیائومی همچنان در بازار فناوری چین شکوفا می شود و بسیاری از محصولات عالی و با عملکرد بالا به طور مرتب همراه با یک تجربه چشمگیر پس از فروش به نمایش در می آیند. این شرکت همچنین با تهاجم به دنبال توسعه در چندین بازار خارج از چین است و ورود قابل توجهی به بازارهای قبلی ثبت نشده در اروپا و سایر نقاط انجام می دهد.

فروشگاه Mi شیائومی در چندین نقطه از جهان تجربه مشتری استثنایی را برای کاربران فراهم می کند. این حرکتهای انبساطی با افزایش تصاعدی فروش ثبت شده در چندین بازار، در حال حاضر نتیجه می دهند.

در حالی که Mi 11 از ژانویه به فروش می رسد، دو نفره Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra در مارس عرضه شدند که دارای چندین ویژگی چشمگیر هستند. نکته اصلی و برجسته Ultra، تنظیمات قدرتمند دوربین است که از آن برخوردار است. تمام مدل ها به چیپست Qualcomm’s Snapdragon 888 با پشتیبانی از 5G مجهز شده اند. آنها همچنین با عملکرد قوی باتری و همچنین قابلیت شارژ سریع و چندین ویژگی دیگر عرضه می شوند.

باتری سری 8 Realme با شارژ 50 وات SuperDart می تواند در 17 دقیقه شارژ شود

مقاله قبلی

شیائومی تلویزیون Mi 1 4A 40 Horizon Edition را از اول ژوئن عرضه می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *