خبر

باتری سری 8 Realme با شارژ 50 وات SuperDart می تواند در 17 دقیقه شارژ شود

0

با پیشرفتهای متعدد در فناوری، زندگی کاملاً سریع پیش رفته است. این زندگی سریع به وظایفی نیاز دارد که به سرعت انجام شود. از آنجا که تلفن های هوشمند پرکاربردترین دستگاه ها هستند، شارژ کند آنها می تواند گاهی مانع عملکرد روزانه شما شود. همه چیز آماده است تا به محل کار خود بروید و تلفن شما مرده است؟ روحیه کل روز خراب می شود. شارژ تلفن همراه می تواند یک مسئله مهم باشد، چه دانش آموزان با کلاس های آنلاین خود، یا جلسه کاری شما، یا تماس ویدیویی که مدت ها در انتظار شما با عزیزان است. تلفن های هوشمند در این چند سال اخیر پیشرفت زیادی کرده اند. این طرح ها، زمان باتری، فضای ذخیره سازی، دوربین یا شارژ باشد، بسیاری از شرکت ها سعی کرده اند راه حل هایی برای همه ارائه دهند. شارژ به عنوان یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده است، اما Realme فناوری جدید شارژ سریع را در جدیدترین دستگاههای خود برای تجربه کاربری راحت معرفی کرده است. سری Realme 8 دارای دو دستگاه شگفت انگیز realme 8 و realme 8 Pro است. در میان آنها، realme 8 Pro از شارژ SuperWart 50W بهره می برد در حالی که realme 8 با قابلیت شارژ دارت 30W عرضه می شود.

شارژ 50 وات SuperDart  به شما کمک می کند فقط در مدت 47 دقیقه تلفن شما را 100٪ شارژ کند. این بدان معناست که فقط در 17 دقیقه 50٪ می گیرد. از فناوری پمپ شارژ ولتاژ بالا استفاده می کند و 97٪ بهره وری شارژ را تحقق می بخشد و از محافظت شارژ 5 بعدی پشتیبانی می کند. ترکیب شارژ SuperDart 50 وات با باتری عظیم 4500 میلی آمپر ساعتی، Realme 8 Pro را به یک گوشی قدرتمند تبدیل کرده است.

از طرف دیگر، Realme 8 با یک شارژ دارت 30W به روز شده عرضه می شود. این باتری 5000 میلی آمپری را در مدت زمان 65 دقیقه و 100 درصد و تنها در 26 دقیقه تا 50 درصد را شارژ می کند. الگوریتم شارژ ساخته شده برای Realme 8 شامل پنج لایه محافظت امنیتی است که محافظت امنیتی در سطح سخت افزاری را برای کل فرآیند شارژ فراهم می کند. realme 8 همچنین از شارژ PD 15W پشتیبانی می کند، و باعث می شود همه کاره تر باشد.

در مجموع، تلفن های سری 8 Realme از ظرفیت شارژ فوق العاده سریع پشتیبانی می کنند.  realme 8 Pro با دوربین Ultra Quad 108MP، باتری 4500 میلی آمپری و 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی گسترده همراه است. realme 8 همچنین از یک دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی آمپری و پردازنده MediaTek Helio G95 پشتیبانی می کند.

realme با این ویژگی های شگفت انگیز که بازار را به هجوم آورده است، مجموعه ای محکم آورده است. هر دو دستگاه سوابق بسیار خوبی را در زمینه پیش خرید ثبت کرده اند و هم اکنون برای فروش در بازار موجود هستند. بنابراین عجله کنید و دستگاه های شارژ سریع خود را که تمام دردسرهای آخرین لحظه گذشته را ترک می کنند، دریافت کنید!

اکنون پاور بانک شیائومی Mi Boost Pro 30000mAh در هند به فروش می رسد

مقاله قبلی

شیائومی بیش از 3 میلیون دستگاه از Mi 11 ،Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra در سطح جهانی فروخته است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *