خبر

هدفون FlipBuds Pro TWS شیائومی اکنون با قیمت 799 یوان (124 دلار) در چین موجود است

0

چند روز پیش، شیائومی هدفون های بی سیم FlipBuds Pro را در چین عرضه کرده است و هدف آن این رقابت با AirPods Pro اپل است.

شیائومی FlipBuds Pro که به تازگی عرضه شده اکنون با قیمت 799 یوان که تقریباً معادل 124 دلار می باشد، برای خرید در بازار داخلی این شرکت در چین موجود است.

در مورد طراحی آن، به نظر می رسد که این گوشی از AirPods Pro با طراحی کوتاه ساقه و بدنه منحنی الهام گرفته شده است. این شرکت چینی برای تفاوت در محصول اپل، بدنه کاملاً مشکی و براق را انتخاب کرده است.

این دستگاه با درایورهای صدای فوق العاده دینامیکی 11 میلی متری همراه است و از تراشه صوتی کم قدرت Qualcomm‘s QCC5151 قدرت می گیرد. این دستگاه همچنین از بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند و شیائومی ادعا می کند که فعالیت های کم تأخیر مانند بازی نباید در گوشهای جدید آن مسئله باشد.

هدفونهای چپ یا راست با فشار طولانی بین حالت شفافیت و حذف نویز جابجا می شوند، یک فشار تنها پخش / مکث می کند و یا تماس ها را می پذیرد، در حالی که با دو فشار به آهنگ بعدی موسیقی منتقل می شوید یا تماس ها را رد می کنید.

امکان اتصال بین دو دستگاه وجود دارد که باعث می شود شما بین تلفن هوشمند و لپ تاپ خود جابجا شوید. همچنین می توانید دو جفت از این هدفون ها را به یک تلفن هوشمند یا لپ تاپ متصل کنید تا خروجی صدا را بین دو نفر به اشتراک بگذارید.

نکته برجسته این محصول پشتیبانی از Active Noise Cancellation است که رسماً صدای 40dB را مسدود می کند. برای عملکرد بهینه لغو سر و صدا، بسته به محیط خود، می توانید بین سه سطح ANC مانندDaily ، Office و Travel یکی را انتخاب کنید.

در مورد عمر باتری، FlipBuds Pro دارای یک کیف شارژ بیضی شکل است که می توانید از طریق پورت USB-C یا شارژر بی سیم شارژ کنید. این شرکت نوید دوام 28 ساعت باتری را با کیس و حداکثر 7 ساعت پخش با یک بار شارژ می دهد و همچنین از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند.

کمبود تراشه جهانی می تواند با خوش بینی تا نیمه اول سال 2021 کاهش یابد

مقاله قبلی

تصویری از صفحه نمایش Redmi Note 8 2021 منتشر شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *