خبر

کمبود تراشه جهانی می تواند با خوش بینی تا نیمه اول سال 2021 کاهش یابد

0

لو وایبینگ، رئیس شیائومی و مدیر کل Redmi، گفت که کمبود جهانی تراشه که بر صنایع مختلف در سراسر جهان تأثیر گذاشته است، می تواند با خوش بینی تا نیمه اول سال آینده پایان یابد.

طبق پست در Weibo، وب سایت میکروبلاگینگ چینی، کمبود عمده نیمه هادی مسئله کوتاه مدت نیست. وی همچنین اضافه کرد که رفع مشکل کمبود تراشه در طی سال جاری غیرممکن است. لو وایبینگ معتقد است که حتی اگر فرد خوش بین باشد، در نیمه اول سال 2021 این کمبود کاهش خواهد یافت.

این امر به دلیل عدم نیاز به تراشه برای اتومبیل هایشان، بر روی حمل و نقل خودروها از تولیدکنندگان خودرو تأثیرگذار بوده است، در حالی که حتی فروشندگان گوشی های هوشمند و لوازم خانگی نیز با مشکل تراشه محصولات الکترونیکی خود روبرو هستند. مقام غول فناوری چینی همچنین قرار است در اواخر این ماه در 26 مه 2021 در یک سخنرانی عمومی در مورد کمبود نیمه هادی جهانی صحبت کند.

لو وایبینگ همچنین معتقد است که کمبود تراشه همچنین نشان دهنده رشد تقاضا برای پردازنده های 5G در تلفن های همراه، همراه با نیاز روزافزون به محاسبات با کارایی بالا و حتی افزایش محبوبیت خودروهای هوشمند و سایر محصولات هوشمند اینترنت هوشمند است. به این معنی که عرضه باید تقاضای انفجاری را که ریخته گری ها در سراسر دنیا برای صنایع مختلف می بینند، جبران کند.

شیائومی اخیرا 200 میلیون واحد تلفن هوشمند از سری Redmi Note را در سطح جهانی به فروش رساند

مقاله قبلی

هدفون FlipBuds Pro TWS شیائومی اکنون با قیمت 799 یوان (124 دلار) در چین موجود است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *