خبر

کاربران شیائومی Mi Smart Band 6 اکنون می توانند به پیامک ها پاسخ دهند

0

Mi Band 6 با نام مستعار Mi Smart Band 6 جدیدترین ردیاب تناسب اندام از شیائومی است. این شرکت اواخر ماه مارس ۀن را نعرفی کرد. از آن زمان، این پوشیدنی به بازارهای مختلفی راه پیدا کرده است. در واقع، این شرکت موفق شد بیش از یک میلیون واحد را از زمان موجود بودن حمل کند. اکنون، تقریباً دو ماه پس از عرضه آن، دستگاه در حال دریافت به روزرسانی سیستم عامل جدید با ویژگی مورد انتظار است.

بلافاصله پس از عرضه، Mi Band 6 برای ویژگی های مربوط به ردیابی خواب به روزرسانی سیستم عامل شد. اکنون، شیائومی در حال عرضه به روزرسانی دیگری برای این پوشیدنی است که نسخه سیستم عامل را به 1.0.1.32 می رساند.

آخرین به روزرسانی سیستم عامل Mi Band 6 (Mi Smart Band 6) با Mi Fit v5.1.0 (برنامه همراه) عرضه می شود. از این رو، برای نصب میان افزار جدید، کاربران باید برنامه Mi Fit را از فروشگاهGoogle Play ،GetApps ، Mi App Store یا Apple App Store به روز کنند.

با توجه به تغییر رسمی، به روزرسانی جدید پشتیبانی از پاسخ پیام های متنی را اضافه می کند. از این رو، Mi Band 6 به اولین ردیاب تناسب اندام از Xiaomi تبدیل می شود که به کاربران امکان پاسخگویی به پیام های متنی را می دهد.

ما از عملکرد این ویژگی مطمئن نیستیم زیرا در حال حاضر به Mi Band 6 دسترسی نداریم. اما به نظر می رسد این ویژگی فقط به کشور چین محدود شده است و کاربران فقط قادر به ارسال پاسخ از پیش تعریف شده به پیام های متنی و تماس های دریافتی خواهند بود. به هر حال، آنچه ما می دانیم این است که این ویژگی فقط در Mi Band 6 جفت شده با تلفن های هوشمند Android کار می کند.

آخرین بروزرسانی میان افزار همچنین عملکرد پومودورو، افزایش سرعت تنظیم هدف برای اجرای در فضای باز، پشتیبانی از گذرگاه های جدید حمل و نقل (Greentown Pass ،Ganzhou Pass ،Shaoxing Pass) و رفع باگ را به همراه دارد.

نسخه رسمی سیستم عامل Xiaomi Mi Smart Band 6 نسخه 1.0.1.32

  • تابع Pomodoro اضافه شده است
  • تنظیم سرعت هدف برای دویدن در فضای باز
  • تلفن های Android از تماس ورودی و پاسخ پیامک پشتیبانی می کنند
  • کارت حمل و نقل عمومی: پشتیبانی جدیدی از Greentown Pass (اتحادیه حمل و نقل )، گذرگاه Ganzhou و Shaoxing Pass اضافه شده است
  • رفع باگ ها

شیائومی در سه ماه اول 2021 موفق به کسب رتبه 1 در 12 کشور شده است

مقاله قبلی

Mi MIX Fold جدید شیائومی می تواند با نمایشگر 120 هرتز و دوربین زیر صفحه نمایش عرضه شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *