خبر

شیائومی در سه ماه اول 2021 موفق به کسب رتبه 1 در 12 کشور شده است

0

یک مقام شیائومی به تازگی اعلام کرده است که این برند در سه ماهه نخست سال جاری توانسته است در 12 کشور مختلف در سراسر جهان بازار گوشی های هوشمند را رهبری کند. این خبر اوایل امروز (18 مه 2021) در Weibo، یک وب سایت میکروبلاگینگ چینی به اشتراک گذاشته شد.

طبق پست Weibo از طرف لو وایبینگ، سازنده گوشی های هوشمند در سه ماه اول 2021 موفق به کسب رتبه 1 در 12 کشور شده است. مدیر ارشد حتی یک پوستر تصویری را به اشتراک گذاشت که موفقیت غول فناوری چینی را به نمایش می گذارد. با نگاهی به این پوستر می توان پرچم های 12 کشور مختلف را مشاهده کرد. این شامل اسپانیا، روسیه، لهستان، بلاروس، اوکراین، کرواسی، لیتوانی، مالزی، هند، نپال، میانمار و کلمبیا است.

علاوه بر این، این شرکت همچنین با رشد موقعیت خود برای اولین بار در بازار تلفن های هوشمند اروپا، رشد سهم بازار خود را در اروپا مشاهده کرد. این مارک برای سه ماه متوالی بازار اروپا شرقی را هدایت می کند، در حالی که به عنوان سومین تولید کننده بزرگ در بازار اروپای غربی ادامه دارد. گرچه توانست برای پنجمین فصل متوالی در اسپانیا پیش بیفتد.

رشد شیائومی در خارج از کشور خود را می توان ناشی از تلاش دو جانبه این شرکت دانست که باعث شده این شرکت در بازارهای داخلی و بین المللی خود تلاش کند. علی رغم شیوع ویروسی که مانع از حمل و نقل در سال 2020 شد، این شرکت در کل موفقیت بزرگی را تجربه کرد.

بروزرسانی پایدار MIUI 12.5 برای Redmi Note 10 Pro (Max) منتشر شد

مقاله قبلی

کاربران شیائومی Mi Smart Band 6 اکنون می توانند به پیامک ها پاسخ دهند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *