خبر

شایعه: شیائومی روی فناوری شارژ موازی باتری تلفن های هوشمند کار می کند

0

در اوایل امروز (17 مه 2021) شایعه جدیدی مطرح شد که نشان می داد شیائومی در حال تحقیق و توسعه باتری های گوشی های هوشمند است که از فناوری شارژ موازی پشتیبانی می کنند تا به سرعت شارژ و نرخ شارژ سریع تری دست پیدا کنند.

طبق گفته مطلع در Weibo، یک وب سایت میکروبلاگینگ چینی، این شرکت در حال کار بر روی باتری های تلفن های هوشمند دو سلول است. شناخته شده است که شیائومی یکی از پیشگامان فناوری های باتری تلفن های هوشمند است که این امکان را برای آن فراهم کرده است تا نرخ شارژ سریع تری را روی هر دو سیستم عامل شارژ بی سیم و بی سیم ارائه دهد. بنابراین تعجب آور نخواهد بود اگر این شرکت در واقع در حال تحقیق و توسعه فناوری شارژ موازی نیز باشد.

در اوایل سال جاری، غول فناوری چینی Mi 11 Pro را به بازار عرضه کرده است که از یک سلول آند اکسیژن سیلیکون 5000 میلی آمپر ساعت پشتیبانی می کند که از شارژ سریع 67 وات پشتیبانی می کند. از این رو، این برند ممکن است سرعت شارژ سریع را ارائه دهد که در آینده نزدیک می تواند به 120 وات برسد. نرخ شارژ سریع بیش از 100 وات دقیقاً یک فناوری جدید نیست، زیرا دستگاه ها در گذشته به آن رسیده بودند. این شامل Mi 10 Extreme Commemorative Edition است که با یک باتری دو سلولی 4500 میلی آمپر ساعتی ارائه می شود که از شارژ سریع سیمی 120 وات پشتیبانی می کند.

به عبارت دیگر، این شرکت ممکن است در حال پیشرفت در این فناوری باشد و ممکن است تعداد صفحات تلفن های هوشمند را که از این فناوری برخوردار هستند، افزایش دهد. متأسفانه، این هنوز یک گزارش تأیید نشده است، بنابراین آن را با کمی نمک مصرف کنید و برای به روزرسانی های بیشتر در مورد این موضوع در جریان باشید.

درخواست شیائومی برای علامت تجاری “MIX” رد شد، دادگاه می گوید مشابه با Meizu MIX است

مقاله قبلی

Redmi Note 8 (2021) گواهینامه بلوتوث را دریافت کرد، عرضه آن نزدیک است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *