خبر

درخواست شیائومی برای علامت تجاری “MIX” رد شد، دادگاه می گوید مشابه با Meizu MIX است

0

در اوایل ماه جاری، دفتر مالکیت معنوی دولت در چین اعلام کرد که درخواست دادخواست شیائومی توسط دادگاه مالکیت معنوی پکن رد شده است. این شرکت درخواست علامت تجاری “MIX” را کرده بود که به دلیل درگیری با مارک تجاری موجود از یک شرکت دیگر رد شد.

طبق گزارش MyDrivers، غول فناوری چینی درخواست علامت تجاری را برای “MIX” ثبت کرده بود اما این رد شد. علامت تجاری مورد بحث برای شماره 29673851 برای “MIX” است که برای گجتهایی مانند رایانه design تعیین شده است. گام شمار؛ تلفن های همراه سنسورها و غیره. اکنون، در حکم قضایی آمده است که علامت تجاری مربوط به “MIX” مورد اختلاف است زیرا از قبل مربوط به یک علامت تجاری موجود است که توسط مارک تلفن هوشمند دیگری به نام Meizu ثبت شده است و مشابه علامت تجاری Meizu MIX آن است.

بعلاوه، دادگاه همچنین اشاره كرد كه مورد استفاده شركتهای دیگر نیز هست. قابل ذکر است، یکی از دلایل اصلی رد درخواست دادخواست به دلیل ماهیت محصولاتی بود که از اصطلاح “MIX” استفاده شده است، زیرا Meizu و Xiaomi از این نام در محصولات مشابه استفاده می کنند. دومی برای اولین بار گوشی هوشمند Mi MIX خود را در اکتبر 2016 معرفی کرده بود، از سوی دیگر، Meizu MIX دو ماه قبل رونمایی شده بود. اگرچه، برخلاف شیائومی، میزو به جای گوشی، ساعت هوشمندی را روانه بازار کرده بود.

شیائومی Mi 10S و Redmi K30i 5G به روزرسانی MIUI 12.5 را دریافت می کنند

مقاله قبلی

شایعه: شیائومی روی فناوری شارژ موازی باتری تلفن های هوشمند کار می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *