خبر

شیائومی و وزارت دفاع ایالات متحده گزارش وضعیت مشترکی را برای حل و فصل دعوا صادر کردند

0

گروه شیائومی و وزارت دفاع ایالات متحده گزارش وضعیت مشترکی در رابطه با دادخواست طرح شده توسط این شرکت چینی صادر کرده اند. در این اسناد، دولت ایالات متحده موارد عدالت رویه ای را در لیست نظامی تصدیق کرده و مایل است موضوع را با گروه شیائومی حل و فصل کرده و شرکت را از لیست سیاه ارتش خارج کند.

برای کسانی که آگاهی ندارند، در ژانویه سال جاری، دولت ایالات متحده 9 شرکت چینی از جمله شیائومی را به دلیل ارتباط نزدیک با ارتش چین در لیست سیاه ارتش قرار داده بود تا از سرمایه گذارایی آمریکایی ها در این شرکت ها جلوگیری کند.

بلافاصله پس از آن، شیائومی شکایتی علیه دولت ایالات متحده تشکیل داد و قاضی منطقه رودلف کنتراس با توقف موقت این ممنوعیت، در یک دادخواست شرکت در کنار شیائومی، اظهار داشت که این اقدام “خودسرانه و دمدمی مزاجی” بوده و شرکت را از روند قانونی خود محروم کرده است. قاضی وزارت دفاع را از محدود کردن سرمایه گذاری ایالات متحده در تولید کننده گوشی های هوشمند چینی Xiaomi Corp منع کرد.

پس از اعلام این ممنوعیت، این شرکت با احتمال حذف لیست صرافی های ایالات متحده و حذف از شاخص های معیار جهانی روبرو شد. با این حال، شیائومی احتمالاً در تغییر کامل این ممنوعیت پیروز خواهد شد.

شیائومی سومین تولیدکننده بزرگ تلفن های هوشمند در جهان است که از نظر محموله، درست پشت سر سامسونگ و اپل قرار دارد. اعلامیه اولیه ممنوعیت شیائومی 10 میلیارد دلار از سهم بازار آن کاسته و سهام این شرکت را در ماه ژانویه 9.5 درصد کاهش داد.

به هدفون های بی سیم شیائومی که در آینده عرضه می شوند، Mi FlipBuds Pro گفته می شود

مقاله قبلی

شیائومی یک طرح گوشی های هوشمند Rollable را به ثبت رساند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *