خبر

شیائومی با پیشی گرفتن از سامسونگ به مارک برتر گوشی های هوشمند در اسپانیا تبدیل شد

0

شیائومی، تولید کننده تلفن های هوشمند مستقر در چین، غول کره جنوبی سامسونگ را برکنار کرده است تا برای اولین بار در مارس 2021 موقعیت قطبی را در بازار تلفن های هوشمند اسپانیا بدست آورد، گزارش جدیدی از Counterpoint این را نشان می دهد.

طبق گزارش، شیائومی 35 درصد از کل بازار تلفن های هوشمند در اسپانیا را تشکیل می دهد و پس از آن سامسونگ با سهم بازار 34 درصد درست پشت سر شیائومی. اپل با تصاحب 14 درصد از بازار سوم است و بقیه شرکت ها 18 درصد باقیمانده را تأمین می کنند.

سهم بازار شیائومی در اسپانیا در مارس 2020 24 درصد بود و اکنون در مارس 2021 با 35 درصد رشد، رشد چشمگیری را تجربه می کند. حتی سامسونگ از 25 درصد در مارس 2020 به 34 درصد در مارس سال جاری رشد کرده است.

گزارش Counterpoint اضافه می کند که فروش شیائومی 3 درصد ماه به ماه افزایش داشته و عمدتا ناشی از عملکرد قوی تلفن های هوشمند Redmi 9A و Redmi K40 بوده است.

شیائومی، مانند دیگر مارک های تلفن هوشمند مستقر در چین، از نظر استراتژیک فعالیت های خود را به بازارهای خارج از کشور گسترش داده است. شرکت هایی مانند شیائومی، ویوو و OPPO در تلاشند تا خلا هوآوی و آنر را پر کنند.

قابل توجه است که شرکتهایی مانند شیائومی، OPPO و Vivo به دلیل کمبود تراشه در بازار در مقایسه با سایر تولیدکنندگان کوچکتر با مشکلی روبرو نبودند. این به آنها کمک کرد تا دستگاههای جدیدی را در بازار عرضه کنند.

شیائومی با تهاجمی سهم خود را در بازار به دست آورده و اکنون پس از سامسونگ و اپل به سومین مارک بزرگ تلفن های هوشمند در جهان تبدیل شده است. شیائومی که هم اکنون 14 درصد از سهم بازار جهانی را در اختیار دارد، در سه ماهه نخست سال جاری میلادی میزان حمل و نقل گوشی های هوشمند خود را 62 درصد رشد داده و به 49 میلیون دستگاه در جهان رسیده است.

باتری تلفن هوشمند Redmi K40 Gaming توسط BIS در هند تأیید شد

مقاله قبلی

به هدفون های بی سیم شیائومی که در آینده عرضه می شوند، Mi FlipBuds Pro گفته می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *