خبر

باتری تلفن هوشمند Redmi K40 Gaming توسط BIS در هند تأیید شد

0

ماه گذشته، شیائومی گوشی هوشمند Redmi K40 Gaming را در کشور خود، چین عرضه کرد و اکنون به نظر می رسد که این شرکت آماده است تا این دستگاه را با نام تجاری POCO در بازار هند عرضه کند.

توییتی از Mukul Sharma ادعا می کند که باتری این تلفن هوشمند توسط اداره استاندارد هند تأیید شده است. وی همچنین اضافه می کند که این تلفن قرار است یک دستگاه POCO باشد.

شیائومی برخی از مارک های Redmi را با نام تجاری POCO در بازار هند عرضه کرده است و احتمالاً همین کار را برای گوشی های هوشمند Redmi K40 Gaming Enhanced Edition نیز ادامه خواهد داد.

در حال حاضر، اطلاعات زیادی در مورد عرضه دستگاه در بازار هند وجود ندارد، اما با توجه به اینکه تلفن اکنون استاندارد دریافت می کند، اعلام رسمی تلفن هوشمند در هند باید چند هفته دیگر منتشر شود.

اکنون، با دستیابی به مشخصات Redmi K40 Gaming Edition، این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED برخوردار است که دارای وضوح تصویر +Full HD، نرخ تازه سازی 120 هرتز و میزان نمونه برداری لمسی 480 هرتز است.

این دستگاه به چیپست MediaTek Dimensity 1200 مجهز شده و با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه است. باتری آن 5065 میلی آمپر ساعتی می باشد که از شارژ سریع 67 وات پشتیبانی می کند.

در بخش دوربین، دستگاه دارای تنظیمات دوربین سه گانه در پشت است که شامل یک سنسور 64MP f / 1.65، یک دوربین زاویه دید فوق العاده 120 مگاپیکسلی 120MP و یک دوربین ماکرو 2مگاپیکسلی 40 میلی متری  است. در قسمت جلویی، یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس سلفی وجود دارد.

این تلفن هوشمند از جدیدترین رابط کاربری سفارشی MIUI 12.5 استفاده می کند که مبتنی بر سیستم عامل Android 11 است. این شرکت به عنوان یک دستگاه مخصوص بازی، حالت ویژه بازی را نیز اضافه کرده است که به کاربران امکان می دهد بازی ها را شخصی سازی کنند.

شیائومی طرح تلفن هوشمند دارای دوربین چرخان زیر نمایشگر را ثبت کرد

مقاله قبلی

شیائومی با پیشی گرفتن از سامسونگ به مارک برتر گوشی های هوشمند در اسپانیا تبدیل شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *