خبر

شیائومی طرح تلفن هوشمند دارای دوربین چرخان زیر نمایشگر را ثبت کرد

0

شرکت فناوری نوظهور چینی شیائومی با موفقیت یک حق ثبت اختراع برای یک گوشی هوشمند با دوربین چرخان زیر صفحه دریافت کرده است که می تواند هدف دوگانه دوربین اصلی و دوربین سلفی را تأمین کند. فناوری چرخان مورد استفاده در تنظیم دوربین گوشی، دوربین را قادر می سازد 180 درجه بچرخد و به عنوان دوربین سلفی و دوربین عقب عمل کند.

شیائومی با مجموعه ای از تلفن های هوشمند میان رده و سطح بالا، جایی برای خود رقم زده است. این شرکت همچنان به دنبال تحقیق و توسعه فعال در بخش گوشی های هوشمند صنعت فناوری است. اخیراً یک گوشی مفهومی با صفحه نمایش خمیده و دوربین زیر نمایشگر نمایش داده شده است. شیائومی تنها شرکتی نیست که روی نمایشگرهای منحنی خلاقانه و فناوری دوربین زیر صفحه کار می کند. با این حال، این شرکت در پیشرفت یک ماژول دوربین زیر نمایش چرخان، همانطور که توسط حق ثبت اختراع جدیدی که توسط سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) به آن داده شده است، پیشرفت چشمگیری دارد.

طبق اسناد WIPO که توسط LetsGoDigital مشاهده شده است، درخواست ثبت اختراع در فوریه سال 2020 برای یک “دستگاه ترمینال” که دارای یک دوربین تحت نمایشگر است، ثبت شد. نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد شیائومی ممکن است از اولین دستگاه های این چنینی در طول سال رونمایی کند. ماژول دوربین چرخان در پشت دستگاه قرار دارد و فقط بخشی از یک سیستم لنزهای پیچیده است که تصاویر با کیفیت عالی را ارائه می دهد. تنظیمات دوربین سه گانه دارای یک لنز بالایی قابل چرخش است. جزئیات گسترده ای در سند ارائه شده است و نشان می دهد که ممکن است یک ماژول درایو مغناطیسی برای عملکرد دوربین تحت صفحه نمایش چرخانده شده داخلی، مستقر شود.

اسناد ثبت اختراع همچنین نشان داد که دوربین جلوی داخلی با دوربین عقب چرخشی فعال می شود. صفحه نمایش متناسب با ماژول دوربین فعال شده تنظیم شده و یک عکس به همان اندازه قدرتمند ارائه می دهد. اسناد ثبت اختراع چندین جزئیات دیگر را نشان می دهد و ما منتظر رونمایی از اولین گوشی هوشمند شیائومی هستیم که تنظیمات دوربین قابل چرخش در زیر نمایشگر را دارد.

نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد اولین گوشی هوشمند شیائومی دارای دوربینی با قابلیت نمایش در زیر که قابلیت چرخش را دارد و به عنوان دوربین سلفی عمل می کند، Mi Mix 4 خواهد بود. با این حال، جزئیات قطعی در مورد این پیشرفت ها وجود ندارد.

شیائومی هدفون بی سیم جدیدی را با فناوری ANC در تاریخ 13 مه عرضه می کند

مقاله قبلی

باتری تلفن هوشمند Redmi K40 Gaming توسط BIS در هند تأیید شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *