خبر

شورت شیائومی با فناوری فضایی عرضه شد

0

غول فناوری چینی، شیائومی که معروف ترین محصولات الکترونیکی را برای مشتریان به ارمغان می آورد، محصولات جالبی نیز به ارمغان می آورد. شورت جدید فناوری فضایی شیائومی محصول جدید این شرکت است. شورت توسط فناوری Space تایید شده اند. اجازه دهید ویژگی های بیشتر محصولات را بررسی کنیم.

ویژگی های شورت فناوری فضایی شیائومی:

مارک فرعی شیائومی تحت یوپین اکنون با یک محصول جدید عرضه شده است. این محصول اکنون در سرمایه گذاری جمعی قرار دارد.

با استفاده از فناوری Space، شورت جدید قادر به حفظ دما است. این به شما کمک می کند تا راحت باشید. این محصول از الیاف تنظیم کننده حرارت و پنبه با کیفیت ساخته شده است. این ماده وظیفه حفظ دمای پایدار را دارد. حتی اگر دمای خارجی متفاوت باشد، شلوار زیر شیائومی قادر به حفظ دما است.

انعطاف پذیری با الیاف با کیفیت بهبود یافته است که آن را به یک لباس مناسب برای مردان تبدیل می کند. مطالعه نشان می دهد 95٪ شورت مردان به دلیل خاصیت ارتجاعی ناخوشایند است. بنابراین این انعطاف پذیری به حفظ بهداشت شورت کمک می کند.

علاوه بر این، بوکسورها در قسمت جلویی ساختار کیسه ای دارند تا اصطکاک قسمتهای صمیمی مرد را در برابر بدن یا پارچه زیر شلوار کاهش دهند. به این ترتیب دوباره تهویه بهتری حاصل می شود، بنابراین از تعریق زیاد جلوگیری می کند.

همچنین استفاده از شورت راحت از سوی پزشکان توصیه می شود. بنابراین پیشنهاد می کنیم حتما به این شورت های فناوری فضایی شیائومی فکر کنید.

صفحه Redmi Note 10S در آمازون هند ظاهر شد

مقاله قبلی

MI Notebook Pro 15 Moonstone Rock Grey از 11 ماه مه به صورت رسمی به فروش می رسد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *