خبر

صفحه Redmi Note 10S در آمازون هند ظاهر شد

0

شیائومی گوشی هوشمند Redmi Note 10S را در تاریخ 13 ماه مه در هند معرفی می کند. این شرکت همچنین ساعت هوشمند Redmi Watch را در کنار آن عرضه خواهد کرد. پیش از عرضه، صفحه محصولات Redmi Note 10S در آمازون هند ظاهر شده است. در همان زمان، این گوشی با مشخصات اصلی در کنسول Google Play نیز ظاهر شده است.

به غیر از سیستم عامل های آنلاین و آفلاین Xiaomi India ،Redmi Note 10S از طریق Amazon India در دسترس خواهد بود. ویژگی های ذکر شده در لیست آمازون بیان می کند که Redmi Note 10S دارای استاندارد IP53، یک صفحه نمایش S-AMOLED با محافظت از Gorilla Glass، بلندگوهای استریو دوگانه با پشتیبانی از Hi-Res صوتی، یک باتری 5000 میلی آمپر ساعت با شارژر جعبه ای 33 وات، چیپست Helio G95 و یک سیستم دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی است.

مشخصات Redmi Note 10S کاملا مشخص می باشد، زیرا این گوشی در بازارهای جهانی عرضه شده است. نوع هندی این تلفن که دارای شماره مدل M2101K7BI است با مشخصات اصلی در پایگاه داده کنسول Google Play ظاهر شده است.

این لیست نشان می دهد که Redmi Note 10S از وضوح + HD با 6 گیگابایت رم و سیستم عامل Android 11 پشتیبانی می کند. گزارش های اخیر ادعا کرده اند که این نسخه با  MIUI 12.5 عرضه می شود.

گزارشی که ماه گذشته منتشر شد ادعا کرد که هند Redmi Note 10S را در سه گزینه مانند 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه، 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه و 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی دریافت خواهد کرد. انتظار می رود این گوشی در چند رنگ مانند سفید، خاکستری و آبی وارد بازار شود. در حال حاضر هیچ صحبتی در مورد قیمت گذاری Redmi Note 10S وجود ندارد.

کولر گازی Mijia Fresh Air هم اکنون با قیمت 2499 یوان (387 دلار) در چین پیش فروش می شود

مقاله قبلی

شورت شیائومی با فناوری فضایی عرضه شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *