خبر

کولر گازی Mijia Fresh Air هم اکنون با قیمت 2499 یوان (387 دلار) در چین پیش فروش می شود

0

شیائومی امروز تهویه مطبوع Mijia Fresh را عرضه کرده است که هم اکنون در کشور اصلی خود چین، قابل پیش خرید است. قیمت این محصول 3399 یوان است که تقریباً معادل 526 دلار می باشد اما برای کسانی که با پرداخت سپرده 100 یوآن آن را پیش خرید می کنند، با قیمت تخفیف 2499 یوان، تقریبا 387 دلار در دسترس خواهد بود.

به نظر می رسد این تهویه مطبوع Mijia Fresh تازه عرضه شده در سری شامل نسخه Premium تهویه مطبوع Mijia Fresh Air تازه وارد است.

تهویه مطبوع Mijia Fresh Air دارای ظرفیت خنک کننده 3500W و ظرفیت گرمایش 4900W است. این محصول یک موتور تبدیل فرکانس را تصویب می کند و سر و صدای واحد داخلی آن فقط 23dB می باشد.

در مقایسه با نسخه Premium، این مدل جدید دارای حجم هوای تازه از 60m3 / h به 40m3 / h است در حالی که عملکرد عقیم سازی نور ماورا بنفش عمیق UV-C و عملکرد تامین هوای استریو 3D حذف شده است.

این دستگاه مجهز به یک فایل ساز HEPA چهار لایه است و فشار میکرو مثبت را برای هوای تازه ارائه می دهد. همچنین با یک صفحه نمایش تنفس سالم، از کنترل دوگانه دما و همچنین رطوبت پشتیبانی می کند. همچنین از اتصال متقابل هوشمند برای کل خانه پشتیبانی می شود.

این شرکت اضافه می کند که همراه با عملکرد تهویه مطبوع معمولی، این محصول همچنین از یک دمنده هوای تازه پشتیبانی می کند ، اساساً به عنوان یک دستگاه دو در یک کار می کند و هزینه خرید دو دستگاه جداگانه را برای کاربران صرفه جویی می کند.

شیائومی می گوید هنگام نصب کولر، دیگر نیازی به بزرگ یا باز کردن سوراخ های دستگاه نیست. هنگام کار، AC می تواند با حذف PM2.5، فرمالدئید و ترکیبات آلی فرار، هوا را به طور موثر تصفیه کند. از عملکرد هوای تازه کولر می توان به طور مستقل یا در ترکیب با حالت های خنک کننده و گرمایش استفاده کرد.

تلویزیون Redmi جدید شیائومی در لیست کنسول Google Play ظاهر شد

مقاله قبلی

صفحه Redmi Note 10S در آمازون هند ظاهر شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *