خبر

مدیر محصولات Redmi اشاره کرده است که امسال پرچمداری با صفحه نمایش LCD عرضه نخواهد شد

0

Redmi‘s GM و Xiaomi Group VP Liu Weibing اخیراً یک نظرسنجی انجام داده اند تا بدانند بیشتر طرفداران کدام یک از نمایشگرهای LCD و LED را ترجیح می دهند. این بررسی نشان داد که بیشتر طرفداران تلفن های هوشمند با صفحه نمایش LED را بر خلاف ترجیح قبلی برای صفحه نمایش LCD از سال گذشته ترجیح می دهند. با این حال، هنوز هم هنوز طرفدارانی هستند که دوست دارند یک گوشی پرچمدار با صفحه LCD داشته باشند.

اخیراً، یک کاربر Weibo از محصول Redmi’s Wang Teng Thomas سوال کرده است که آیا شیائومی در نظر دارد یک گوشی پرچمدار صفحه نمایشگر LCD مجهز به چیپ ست اسنپدراگون 870 تولید کند یا خیر. البته اخیراً شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه شیائومی قصد دارد امسال سه تلفن هوشمند را با تراشه اسنپدراگون 870 روانه بازار کند. اما در پاسخ به سوال، وانگ تنگ توماس فاش کرد که غول فناوری چینی قصد ندارد امسال یک پرچمدار LCD را عرضه کند. وی حتی Redmi K30S Ultra را به طرفداران Mi که به دنبال یک گوشی پرچمدار LCD هستند، توصیه کرد. K30S Ultra سال گذشته در چین عرضه شد اما علی رغم ورود K40 Ultra همچنان در فروش است.

مدیر شیائومی قبلاً اعلام کرده بود که شیائومی مدل های پرچمدار را با استفاده از نمایشگرهای LCD به بازار عرضه نخواهد کرد. در حال حاضر، صفحه های OLED به پیکربندی استاندارد تلفن های همراه پرچمدار تبدیل شده اند. این مدل حتی به بخشهای میان رده نیز منتقل شده است زیرا مدلهای میان رده بیشتری با نمایشگرهای OLED به بازار عرضه می شوند.

به عنوان مثال، فقط در این سال، شیائومی سری پرچمدار Mi 11 را با صفحه نمایش OLED روانه بازار کرده و حتی میان رده Mi 11 Lite نیز به همان اندازه از یک پنل OLED بهره می برد. بعلاوه، سری Redmi K40، سری Redmi 10X و چند مدل دیگر نیز از صفحه نمایش OLED استفاده می کنند.

انتظار می رود کهRedmi Note 10 Pro 5G با اسنپدراگون 750G به زودی به بازار عرضه شود

مقاله قبلی

Lei Jun به شکایات مربوط به صفحه نمایش پشتی Mi 11 Ultra پاسخ داد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *