خبر

ریموت بلوتوث °Mi TV P1 360 شیائومی با برد طولانی و دکمه ها ی کاربردی معرفی شد

0

تلویزیون های اندرویدی شیائومی معمولاً ریموت های مشابهی دارند. معمولاً تفاوت های جزئی مانند دکمه های اضافی برای برخی سرویس های جریان خاص وجود دارد. با این حال، ریموتی که امروز با سری جدید Mi TV P1 معرفی شده کاملاً متفاوت است.

ریموت جدید بلوتوث Mi TV نه تنها از سایر ریموت های Mi TV که شیائومی در گذشته عرضه کرده است بزرگ تر است بلکه دکمه های بیشتری نیز دارد.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می شود، اکنون ریموت دارای یک عدد پد است که قسمت بالایی ریموت را اشغال می کند. همچنین دکمه هایی برای Teletext ،Info ،Channel Channel ،Input و Set وجود دارد.

مانند برخی از ریموت های دیگر Mi TV شیائومی، این دکمه همچنین دارای یک دکمه روشن / خاموش، یک دکمه دستیار Google، یک پد ناوبری دایره ای، دکمه های اختصاصی برای Netflix و Prime Video و دکمه هایی برای کنترل میزان صدا، بازگشت / قبلی و خانه است. یک دکمه Exit، دکمه دیگری برای قطع کردن، دکمه های تعویض بین کانال ها و دکمه های مشترک قرمز، سبز، زرد و آبی وجود دارد که در چندین ریموت تلویزیون وجود دارد.

اگر تعجب می کنید که چرا شیائومی این دکمه ها را اضافه کرده است، ما معتقدیم این به این دلیل است که Mi TV P1 دارای یک اسلات CI برای یک ماژول دسترسی به شرایط (CAM) برای تلویزیون ماهواره ای است و همچنین از DVB-T2 / C و DVB-S2 پشتیبانی می کند. اگر از هر یک از اینها استفاده می کنید و فقط از Android TV استفاده نمی کنید، لازم است که این دکمه های اضافی را از راه دور تلویزیون داشته باشید.

گزارش دیگر خبر عرضه سه تبلت رده بالای شیائومی را تایید کرد

مقاله قبلی

انتظار می رود کهRedmi Note 10 Pro 5G با اسنپدراگون 750G به زودی به بازار عرضه شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *